Znakować czy nie? Kilka słów o umieszczaniu logotypu marki na gadżetach reklamowych
Znakować czy nie? Kilka słów o umieszczaniu logotypu marki na gadżetach reklamowych 0

W teorii sprawa jest dziecinnie prosta. Aby gadżet reklamowy był skutecznym narzędziem promocji marki, musimy na nim umieścić elementy identyfikujące konkretny biznes. Takim elementem praktycznie zawsze jest logotyp, czasami uzupełniony sloganem marki. Bywają jednak sytuacje, gdy warto zachować daleko idącą powściągliwość w znakowaniu gadżetów reklamowych. Wyjaśniamy to w naszym poradniku.

czytaj całość »
Długopisy reklamowe z grawerem czy nadrukiem? Którą metodę znakowania wybrać?
Długopisy reklamowe z grawerem czy nadrukiem? Którą metodę znakowania wybrać? 0

Zamawiając długopisy reklamowe np. na targi czy konferencję, przedsiębiorca musi podjąć szereg kluczowych decyzji. Producentów gadżetów reklamowych zapyta chociażby o projekt graficzny, który ma być umieszczony na korpusie czy klipie, a także o preferowaną metodę znakowania. Tutaj najczęściej do wyboru są dwie popularne techniki: grawerowanie laserowe lub klasyczny nadruk (tampodruk/sitodruk). Wbrew pozorom podjęcie decyzji nie jest takie proste i wymaga dokładnego przenalizowania swoich potrzeb oraz – jak to zwykle bywa – możliwości finansowych. W naszym poradniku wymieniamy najważniejsze zalety i wady obu rozwiązań.

czytaj całość »
Unikalne vs. standardowe: na jakie gadżety reklamowe postawić?
Unikalne vs. standardowe: na jakie gadżety reklamowe postawić? 0

Nie odkryjemy Ameryki pisząc, że w marketingu bardzo ważne jest to, aby się wyróżnić na tle konkurencji. Jest to szczególnie ważne w sytuacji, gdy kilka firm oferuje dokładnie takie same produkty w podobnych cenach. Elementem przeważającym na korzyść jednej z nich mogą być gadżety reklamowe, które zostaną docenione przez klientów i wpłyną na ich decyzje zakupowe. Jednak także w świecie gadżetów obowiązuje trend maksymalnego wyróżnienia upominków. Można to osiągnąć decydując się na unikalne gadżety reklamowe. Pytanie: czy zawsze ma to sens?

czytaj całość »
Skuteczny gadżet reklamowy to…?
Skuteczny gadżet reklamowy to…? 0

Rozsądny przedsiębiorca przed zainwestowaniem pieniędzy w jakiekolwiek narzędzie reklamy, musi ocenić, czy i w jakim stopniu wpłynie ono na zwiększenie rozpoznawalności i atrakcyjności jego marki. Nic zatem dziwnego, że firmy – zwłaszcza młode i dysponujące ograniczonym budżetem – mają spore trudności z wybraniem konkretnych gadżetów reklamowych. Nikt przecież nie chce wyrzucać pieniędzy w błoto. W rzeczywistości sprawa jest całkiem prosta, bo o skuteczności gadżetu reklamowego decydują zaledwie 3 elementy. Wymieniamy je i opisujemy w naszym artykule.

czytaj całość »
Proste gadżety reklamowe wcale nie muszą być nudne!
Proste gadżety reklamowe wcale nie muszą być nudne! 0

Gadżety reklamowe pełnią funkcję nośników elementów identyfikujących konkretny biznes, np. logotypu i sloganu marki. Aby jednak obdarowany klient w ogóle zechciał rzucić okiem na te elementy, musi zainteresować się samym upominkiem. Tutaj nie ma żadnej wielkiej filozofii: osiągnięcie tego efektu jest możliwe wyłącznie wtedy, gdy gadżety reklamowe czymś się wyróżniają i nie są sztampowe. Da się to zrobić nawet sięgając po te najprostsze gadżety, jak długopisy reklamowe, notesy, pendrive czy powerbanki. Kilka inspiracji znajdziesz w naszym poradniku.

czytaj całość »
Czy inwestowanie w tanie gadżety reklamowe ma sens?
Czy inwestowanie w tanie gadżety reklamowe ma sens? 0

Jako producent gadżetów reklamowych często słyszymy to pytanie ze strony klientów. Mnóstwo przedsiębiorców szuka sposobów na to, aby wyróżnić swoje marki na tle branżowej konkurencji. Są gotowi sporo zainwestować, byle tylko zaskoczyć przedstawicieli swojej grupy docelowej czymś „ekstra”. Z doświadczenia wiemy, że nie zawsze jest to konieczne. Tanie gadżety reklamowe wciąż mają ogromny potencjał marketingowy, dlatego nie warto ich na starcie skreślać.

czytaj całość »
Gadżety reklamowe idealne na targi. Sprawdź propozycje!
Gadżety reklamowe idealne na targi. Sprawdź propozycje! 0

Targi to ten rodzaj wydarzenia biznesowego, które jest nierozerwalnie związane z rozdawaniem gadżetów reklamowych. Wystawcy próbują przy ich pomocy przyciągnąć więcej odwiedzających oraz sprawić, by ci zapamiętali ich marki już po zakończeniu imprezy. Gadżety reklamowe pełnią więc wieloraką funkcję: marketingową, wizerunkową oraz – nie ma się co oszukiwać – są formą przekupstwa (w pozytywnym sensie). Jeśli wiesz już, że Twoja firma weźmie udział w targach branżowych, koniecznie zadbaj o wcześniejsze przygotowanie zestawu atrakcyjnych gadżetów. Mamy kilka klasycznych, niedrogich propozycji.

czytaj całość »
Gadżety reklamowe ułatwiają klientowi podjęcie decyzji zakupowej. Jak to możliwe?
Gadżety reklamowe ułatwiają klientowi podjęcie decyzji zakupowej. Jak to możliwe? 0

Panuje dość powszechne przekonanie, że gadżety reklamowe służą wyłącznie celom wizerunkowym. I rzeczywiście jest to ich bardzo ważna funkcja, ale w rzeczywistości gadżety mogą również stać się narzędziem napędzającym sprzedaż produktów czy usług promowanej marki. Dzieje się tak, ponieważ dobrze zaprojektowane i prawidłowo dobrane gadżety reklamowe ułatwiają obdarowanemu klientowi podjęcie decyzji zakupowej. Pokazujemy, na czym polega ten schemat.

czytaj całość »
Długopisy reklamowe, które… zaszkodzą Twojej marce
Długopisy reklamowe, które… zaszkodzą Twojej marce 0

Długopisy reklamowe to bez wątpienia bardzo skuteczne nośniki reklamy, które są nieodłącznym elementem strategii marketingu bezpośredniego każdej marki. Część przedsiębiorców nie zdaje sobie jednak sprawy z faktu, że gadżety reklamowe to broń obosieczna. Mogą bardzo pomóc w promocji biznesu i zwiększyć rozpoznawalność marki, ale równie dobrze negatywnie odbić się na jej wizerunku. Dotyczy to także długopisów reklamowych. Wyjaśniamy, jakich błędów należy uniknąć, aby nie dopuścić do takiego fatalnego scenariusza.

czytaj całość »
Firmy, ale nie tylko. Kto jeszcze powinien promować się przy użyciu gadżetów reklamowych?
Firmy, ale nie tylko. Kto jeszcze powinien promować się przy użyciu gadżetów reklamowych? 0

To oczywiste, że naturalnymi klientami producentów gadżetów reklamowych są przedsiębiorcy. Firmy wykorzystują je do promowania swoich marek, czerpiąc z tego ogromne korzyści – zarówno wizerunkowe, jak i sprzedażowe. Gadżety reklamowe sprawdzają się jednak nie tylko w „twardym biznesie”, ale również poza nim. W naszym poradniku podpowiadamy, kto jeszcze powinien promować się z wykorzystaniem drobnych upominków.

czytaj całość »
Notesy reklamowe: nieco zapomniany gadżet, który wciąż broni się skutecznością
Notesy reklamowe: nieco zapomniany gadżet, który wciąż broni się skutecznością 0

Gdyby zapytać przeciętnego przedsiębiorcę o to, jakie gadżety chciałby wręczyć swoim klientom, pewnie nie wymieniłby notesów reklamowych. Powód jest prozaiczny: żyjemy w bardzo skomputeryzowanym świecie i coraz rzadziej sięgamy po tradycyjne materiały piśmiennicze. Nie oznacza to jednak, że notesy przestały mieć rację bytu. Nadal mogą być świetnym pomysłem na wypromowanie firmy w grupie docelowej. Notesy reklamowe mają liczne zalety, o których przeczytasz w naszym artykule.

czytaj całość »
Smycze reklamowe: klasyczny gadżet, który wciąż działa!
Smycze reklamowe: klasyczny gadżet, który wciąż działa! 0

Nie brakuje przedsiębiorców, którym wydaje się, że aby zrobić świetne wrażenie na klientach muszą im podarować coś spektakularnego. Tymczasem badania konsumenckie jednoznacznie pokazują, że lubimy dostawać od firm nawet drobne gadżety, zwłaszcza takie, które mogą się nam przydać na co dzień. Ten opis jak ulał pasuje do smyczy reklamowych, od wielu lat zaliczanych do kategorii najpopularniejszych gadżetów wizerunkowo-promocyjnych. Możesz, a nawet powinieneś wykorzystać je także w Twojej firmie.

czytaj całość »
Ołówki reklamowe, czyli skuteczne narzędzie reklamy dla oszczędnej firmy
Ołówki reklamowe, czyli skuteczne narzędzie reklamy dla oszczędnej firmy 0

Każdy przedsiębiorca wie, że fundamentem sukcesu biznesowego jest reklama. Nie da się skutecznie budować marki, o której nikt nie słyszał. Firmy mają do wyboru mnóstwo narzędzi reklamy, coraz chętniej inwestując w marketing internetowy. Nadal jednak nie należy zaniedbywać reklamy bezpośredniej, której elementem są ołówki reklamowe. Te gadżety zdecydowanie możemy polecić przedsiębiorcom, którzy nie mogą sobie pozwolić na zgromadzenie pokaźnego budżetu marketingowego.

czytaj całość »
Pióra Waterman: zaprezentuj swoją markę z jak najlepszej strony
Pióra Waterman: zaprezentuj swoją markę z jak najlepszej strony 0

Spośród wielu upominków, które mają zastosowanie w relacjach biznesowych, to właśnie pióra należą do tych zdecydowanie najpopularniejszych. Nie ma w tym oczywiście przypadku. Pióro ma bardzo korzystne konotacje. Kojarzymy je z elegancją, wręcz luksusem, solidnością i perfekcją, a więc cechami, które chce sobie przypisywać większość przedsiębiorstw. Jeśli przy najbliższej okazji planujesz wręczyć taki prezent Twoim klientom, sugerujemy, abyś rozważył pióra Waterman. W tym artykule wyjaśniamy, dlaczego będzie to idealny wybór.

czytaj całość »
Powerbanki reklamowe: gadżet, którego chcą Twoi klienci!
Powerbanki reklamowe: gadżet, którego chcą Twoi klienci! 0

Zacznijmy od małego testu. Rozejrzyj się wokół siebie i policz, ile masz urządzeń, które wymagają codziennego ładowania. Smartfon, tablet, smartwatch, notebook – to tylko kilka przykładów. Zdajesz więc sobie sprawę, że jesteś zawodowo uzależnionych od tych sprzętów i w praktyce nie możesz bez nich normalnie funkcjonować (jakkolwiek smutno to nie zabrzmiało). Twoi klienci mają dokładnie tak samo. Z tego też bierze się ogromna popularność mobilnych banków energii. Powerbanki reklamowe są hitem w kategorii upominków biznesowych. Sprawdź, jak Twoja firma może je wykorzystać do promowania swojej marki.

czytaj całość »
Czy pendrive reklamowy to dobry pomysł na promowanie firmy?
Czy pendrive reklamowy to dobry pomysł na promowanie firmy? 0

Jesteśmy przekonani, że w ostatnim czasie co najmniej kilkakrotnie zdarzyło Ci się korzystać z nośników pamięci USB. To tylko pokazuje, jak dużą popularnością wciąż cieszą się pendrive’y. Co ciekawe, mało kto z nas kupuje takie przenośne banki pamięci. Powód jest prosty: pendrive reklamowy to upominek, który jest bardzo chętnie rozdawany przez firmy w ramach prowadzonych działań marketingowych. Weź z tego dobry przykład i także zacznij się promować przy użyciu tego pożądanego gadżetu.

czytaj całość »
Długopisy reklamowe: 7 bardzo łatwych sposobów na ich wykorzystanie w strategii promocyjnej marki
Długopisy reklamowe: 7 bardzo łatwych sposobów na ich wykorzystanie w strategii promocyjnej marki 0

W prowadzeniu biznesu doszedłeś do momentu, w którym musisz podjąć kluczową decyzję: albo dalej inwestujesz w rozpoznawalność marki, albo cieszysz się status quo, licząc jednocześnie, że najbliższy kryzys nie rozłoży firmy na łopatki. Z oczywistych względów radzimy Ci wybór tej pierwszej opcji, zwłaszcza że inwestycja w markę wcale nie musi się wiązać z bardzo wysokimi kosztami. Wystarczy wykazać się odrobiną sprytu i oprzeć strategię marketingową na sprawdzonych, skutecznych rozwiązaniach. Jednym z nich są długopisy reklamowe. Sprawdź 7 sposobów na ich wykorzystanie w promocji Twojej marki.

czytaj całość »
Długopisy Parker: synonim elegancji i niezawodności
Długopisy Parker: synonim elegancji i niezawodności 0

Długopisy reklamowe wciąż pełnią bardzo ważną rolę w strategiach marketingowych większości marek na świecie. Powszechnie uważa się, że są to gadżety przeznaczone dla mało wymagających klientów, idealne do tzw. rozdawnictwa, natomiast niekoniecznie do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa w gronie kluczowych kontrahentów. Tymczasem wszystko zależy od jakości i prezencji upominku. Długopisy Parker robią znakomite wrażenie, dlatego śmiało można je wykorzystać, jako ekskluzywne prezenty dla najważniejszych partnerów biznesowych.

czytaj całość »
Gadżety promocyjne – wybór, dystrybucja, organizacja
Gadżety promocyjne – wybór, dystrybucja, organizacja 0

Czy wiesz, że dodanie produktów promocyjnych do zestawu Twoich materiałów marketingowych może zwiększyć efektywność Twojej marki nawet o 44%?

Używanie gadżetów promocyjnych to świetny sposób na przełamanie lodów z potencjalnym klientem, ponieważ będą oni chętniej słuchać tego, co masz do powiedzenia. Jeśli możesz przyciągnąć ich uwagę w ten sposób – prawdopodobnie już możesz cieszyć się większą sprzedażą. Jednak, aby uzyskać pozytywne wyniki, do których dążysz, musisz odpowiednio przeprowadzić proces wyboru i dystrybucji produktów promocyjnych.

czytaj całość »
Masz już gadżety reklamowe Twojej firmy? A może to najwyższy czas na ich wymianę?
Masz już gadżety reklamowe Twojej firmy? A może to najwyższy czas na ich wymianę? 0

Z gadżetami reklamowymi jest tak, jak z elektroniką: bardzo szybko się starzeją. W branży reklamowej trendy zmieniają się praktycznie z miesiąca na miesiąc, dlatego żadna firma poważnie myśląca o promowaniu swojego brandu, nie może sobie pozwolić na stanie w miejscu. Coś, co robiło wrażenie wczoraj, jutro może być kompletnie lekceważone przez klientów. Jeśli w Twoim firmowym magazynie znajduje się pokaźny zestaw gadżetów reklamowych zamówionych wiele miesięcy temu, to uwierz, że czas pomyśleć o ich wymianie. Sprawdź, czy już nie pojawiły się świadczące o tym sygnały.

czytaj całość »
do góry
Promo5 ul. Baletowa 12, 02-862 Warszawa, woj. mazowieckie, tel: 22 4863234, email: info@promo5.pl
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl