Gadżety promocyjne – wybór, dystrybucja, organizacja
Gadżety promocyjne – wybór, dystrybucja, organizacja 0

Czy wiesz, że dodanie produktów promocyjnych do zestawu Twoich materiałów marketingowych może zwiększyć efektywność Twojej marki nawet o 44%?

Używanie gadżetów promocyjnych to świetny sposób na przełamanie lodów z potencjalnym klientem, ponieważ będą oni chętniej słuchać tego, co masz do powiedzenia. Jeśli możesz przyciągnąć ich uwagę w ten sposób – prawdopodobnie już możesz cieszyć się większą sprzedażą. Jednak, aby uzyskać pozytywne wyniki, do których dążysz, musisz odpowiednio przeprowadzić proces wyboru i dystrybucji produktów promocyjnych.

czytaj całość »
Dlaczego długopisy reklamowe są niezmiennie atrakcyjną formą promocji?
Dlaczego długopisy reklamowe są niezmiennie atrakcyjną formą promocji? 0

„Promuj swoją firmę dzięki bardzo użytecznemu długopisowi!” - z pewnością już setki raz czytałeś ten slogan, czy też widziałeś na internetowych bannerach. Najlepsze jednak jest to, że długopisy reklamowe faktycznie niezmiennie się sprawdzają jako ciekawa forma promocji – w każdej branży, czy w firmach dowolnej wielkości. Na czym polega ich fenomen? Spróbujmy przyjrzeć się zaletom długopisów reklamowych nieco bliżej.

czytaj całość »
Masz już gadżety reklamowe Twojej firmy? A może to najwyższy czas na ich wymianę?
Masz już gadżety reklamowe Twojej firmy? A może to najwyższy czas na ich wymianę? 0

Z gadżetami reklamowymi jest tak, jak z elektroniką: bardzo szybko się starzeją. W branży reklamowej trendy zmieniają się praktycznie z miesiąca na miesiąc, dlatego żadna firma poważnie myśląca o promowaniu swojego brandu, nie może sobie pozwolić na stanie w miejscu. Coś, co robiło wrażenie wczoraj, jutro może być kompletnie lekceważone przez klientów. Jeśli w Twoim firmowym magazynie znajduje się pokaźny zestaw gadżetów reklamowych zamówionych wiele miesięcy temu, to uwierz, że czas pomyśleć o ich wymianie. Sprawdź, czy już nie pojawiły się świadczące o tym sygnały.

czytaj całość »
Sitodruk, czyli podstawowa metoda znakowania gadżetów reklamowych. Sprawdź jej zalety!
Sitodruk, czyli podstawowa metoda znakowania gadżetów reklamowych. Sprawdź jej zalety! 0

Gadżet reklamowy, który nie jest identyfikowalny z marką, to zwykły upominek bez wartości marketingowej. Stąd samo wyprodukowanie zamówionych gadżetów nie kończy sprawy – konieczne jest jeszcze oznakowanie przedmiotu elementami bezpośrednio związanymi z konkretną marką (najczęściej jest to logo + slogan). W tym celu wciąż najczęściej wykorzystuje się sitodruk, czyli najpopularniejszą metodę znakowania gadżetów reklamowych. Na czym ona właściwie polega? Tego dowiesz się z naszego poradnika.

czytaj całość »
Jak obniżyć koszt gadżetów reklamowych? Sprawdzone sposoby
Jak obniżyć koszt gadżetów reklamowych? Sprawdzone sposoby 0

Choć gadżety reklamowe z pewnością nie stanowią kluczowej pozycji w budżetach marketingowych przedsiębiorstw, to jednak koszt ich zakupu może być sporym obciążeniem dla mniejszych firm. Wówczas pojawia się pokusa, aby nieco przykręcić kurek i zainwestować w tanie gadżety reklamowe. To zły pomysł, ponieważ eksperymentowanie z jakością upominków jest zbyt ryzykowne i może rzutować na wizerunek marki. W tym poradniku zdradzimy Ci inne, znacznie rozsądniejsze sposoby na obniżenie kosztu gadżetów reklamowych.

czytaj całość »
Planujesz udział w jednym z tych wydarzeń? Nie zapomnij zabrać gadżetów reklamowych!
Planujesz udział w jednym z tych wydarzeń? Nie zapomnij zabrać gadżetów reklamowych! 0

W ciągu roku każdy przedsiębiorca ma mnóstwo okazji do tego, by wręczać klientom gadżety reklamowe swojej firmy. Zdarzają się jednak sytuacje, gdy przestaje to być tylko kwestią wyboru, a staje się wręcz obowiązkiem. Jeśli bierzesz lub planujesz wziąć udział w wydarzeniach, o których wspominamy w tym artykule, koniecznie zaopatrz się w zestaw gadżetów reklamowych. Przyniesie Ci to realne korzyści wizerunkowe.

czytaj całość »
Nie wiesz, jakie gadżety reklamowe spodobają się Twoim klientom? Postaw na funkcjonalność
Nie wiesz, jakie gadżety reklamowe spodobają się Twoim klientom? Postaw na funkcjonalność 0

Odwieczne pytanie, które ciąży nad branżą producentów upominków reklamowych, brzmi: jakie gadżety reklamowe lubią klienci? Udzielenie jednoznacznej odpowiedzi nie jest takie proste, ponieważ gusta konsumentów szybko się zmieniają. Jest jednak pewne uniwersalne kryterium oceny atrakcyjności gadżetu. Mamy na myśli użyteczność. Jeśli więc chcesz mieć pewność, że Twoje firmowe gadżety reklamowe zostaną dobrze przyjęte przez klientów, postaw na funkcjonalne upominki.

czytaj całość »
Długopisy reklamowe są passe? Nic z tych rzeczy!
Długopisy reklamowe są passe? Nic z tych rzeczy! 0

Mogłoby się wydawać, że w dobie tak rozwiniętej technologii, promujące się firmy muszą stawać na głowie, byle tylko zwrócić na siebie uwagę klientów. Stąd też gwałtownie rosnące zainteresowanie elektronicznymi gadżetami reklamowymi. Wielokrotnie spotkaliśmy się z opinią, że tradycyjne rozwiązania, jak długopisy reklamowe, są już passe i na nikim nie robią wrażenia. Trudno się z tym zgodzić. W tym artykule przekonujemy, że długopisy reklamowe nadal mogą być świetnym narzędziem promocji marki.

czytaj całość »
4 mity na temat gadżetów reklamowych, w które wciąż wierzą przedsiębiorcy
4 mity na temat gadżetów reklamowych, w które wciąż wierzą przedsiębiorcy 0

Postawmy sprawę jasno: gadżety reklamowe były, są i jeszcze długo będą podstawowym narzędziem promocji marki. Sami marketerzy przyznają w badaniach, że ich firmy inwestują spore środki w kampanie z użyciem gadżetów, ale co najważniejsze obserwują sukcesywny zwrot tych wydatków w postaci chociażby wzrostu rozpoznawalności brandu. Idąc tym tropem moglibyśmy uznać, że w takim razie każde przedsiębiorstwo powinno przynajmniej spróbować promocji z wykorzystaniem upominków. Jest jednak inaczej. Powód? Spora grupa przedsiębiorców wciąż wierzy w 4 popularne mity na temat gadżetów reklamowych. Czas najwyższy je obalić!

czytaj całość »
Tych błędów trzeba się wystrzegać zamawiając gadżety reklamowe
Tych błędów trzeba się wystrzegać zamawiając gadżety reklamowe 0

Choć gadżety reklamowe stanowią istotny element strategii marketingowej każdej największej marki świata, to wciąż nie brakuje firm, które traktują je po macoszemu. Wynika to z błędnego przeświadczenia, że upominki nie cieszą się już tak dużym zainteresowaniem klientów, jak jeszcze kilkanaście lat temu. Z tego powodu niektórzy przedsiębiorcy zamawiają gadżety reklamowe tylko z przyzwyczajenia, nie oczekując zbyt wiele po takiej formie promocji swojego biznesu. To z kolei sprzyja popełnianiu poważnych błędów, przez które żaden gadżet nie będzie stanowić silnego wsparcia sprzedaży. O jakich błędach mowa? Wymieniamy je w naszym poradniku.

czytaj całość »
A czy Twoi pracownicy otrzymali już firmowe gadżety reklamowe?
A czy Twoi pracownicy otrzymali już firmowe gadżety reklamowe? 0

Panuje powszechne przekonanie, że gadżety reklamowe są zarezerwowane tylko dla klientów. W rzeczywistości jednak każda poważna firma zatrudniająca pracowników powinna obdarować nimi także członków swojego zespołu. W końcu od jakości ich pracy zależy sukces właściciela biznesu. Jeśli więc jeszcze nie podarowałeś gadżetów reklamowych swoim pracownikom, jak najszybciej nadrób zaległości.

czytaj całość »
Gadżety reklamowe to mocne wsparcie promocji biznesu. Ale właściwie dlaczego?
Gadżety reklamowe to mocne wsparcie promocji biznesu. Ale właściwie dlaczego? 0

Nie można sobie dziś wyobrazić biznesu, który osiągnąłby sukces bez podejmowania jakichkolwiek działań marketingowych. Firmy muszą inwestować w promocję, inaczej na pewno przegrają rywalizację o klienta. Jednym z podstawowych narzędzi w tym procesie są gadżety reklamowe. Gdybyśmy mieli w możliwie najprostszy sposób wytłumaczyć, dlaczego warto w nie zainwestować, użylibyśmy tych kilku argumentów.

czytaj całość »
Gadżety reklamowe, czyli efektowne nośniki elementów identyfikacji wizualnej marki
Gadżety reklamowe, czyli efektowne nośniki elementów identyfikacji wizualnej marki 0

Marka to zdecydowanie największa wartość każdego biznesu. Jest ważniejsza niż park maszynowy, flota pojazdów czy efektowna siedziba. Budowanie marki jest długotrwałym, często żmudnym i dość kosztownym procesem, z którego jednak nie wolno rezygnować. Wielu przedsiębiorców z góry zakłada, że i tak nie stać ich na stworzenie brandu, co nie jest prawdą. W rzeczywistości każda firma ma dostęp do narzędzi umożliwiających sukcesywne budowanie rozpoznawalności marki. Mamy tutaj na myśli chociażby gadżety reklamowe.

czytaj całość »
Ile gadżetów reklamowych zamówić? Sposoby na optymalizację kosztów
Ile gadżetów reklamowych zamówić? Sposoby na optymalizację kosztów 0

Porządnie wykonany, skuteczny gadżet reklamowy można mieć już za kilkadziesiąt groszy. Problem w tym, że żadna firma nie wyprodukuje pojedynczej sztuki, bo to się po prostu nie opłaca. Przedsiębiorcy zainteresowani zorganizowaniem akcji promocyjnej z użyciem gadżetów muszą się więc liczyć z koniecznością złożenia większego zamówienia – nierzadko idącego w setki czy nawet tysiące sztuk. Ile gadżetów reklamowych zamówić, aby z jednej strony nie było ich za mało, a z drugiej by nie zalegały później w firmowym magazynie? Oto kilka sposobów na zoptymalizowanie kosztów.

czytaj całość »
Jak rozdawać gadżety reklamowe? 4 popularne metody
Jak rozdawać gadżety reklamowe? 4 popularne metody 0

Zamówienie i wyprodukowanie gadżetu reklamowego to dopiero połowa planu. Upominki muszą przecież jeszcze trafić do odbiorców końcowych, czyli potencjalnych klientów. Nie brakuje przedsiębiorców, którzy obawiają się wysokich kosztów dystrybucji i z tego powodu wciąż odkładają pomysł promowania biznesu przy użyciu gadżetów. Zupełnie niepotrzebnie! W tym poradniku wymieniamy 4 bardzo popularne, skuteczne, a często także darmowe metody rozdawania gadżetów reklamowych.

czytaj całość »
Tanie czy ekskluzywne gadżety reklamowe? Które wybrać do kampanii promocyjnej?
Tanie czy ekskluzywne gadżety reklamowe? Które wybrać do kampanii promocyjnej? 0

Przedsiębiorcy, którzy planują zorganizowanie akcji promocyjnej z użyciem gadżetów reklamowych, zawsze stają przed klasycznym dylematem: jakie upominki wybrać, aby z jednej strony osiągnąć możliwie najlepszy efekt marketingowy, a z drugiej nie nadwyrężyć budżetu firmy? Do sprawy należy podejść bardzo odpowiedzialnie, ponieważ przesadne oszczędzanie na gadżetach prawie zawsze źle się kończy. Jednocześnie wcale nie w każdej sytuacji trzeba się silić na wybór upominków klasy Premium. W tym poradniku podpowiadamy, jak rozsądnie wybrać gadżety reklamowe do swojej kampanii promocyjnej i kiedy postawić na te tanie, a kiedy ekskluzywne.

czytaj całość »
5 tanich gadżetów reklamowych, na które stać każdego przedsiębiorcę
5 tanich gadżetów reklamowych, na które stać każdego przedsiębiorcę 0

Ograniczony budżet to najczęstsza wymówka, po jaką sięgają firmy rezygnujące z prowadzenia działań marketingowych. Zawsze jest to jednak poważny błąd, ponieważ dzisiejszy rynek, i to w każdej branży, jest wręcz niezwykle konkurencyjny. Aby się na nim wyróżnić, nie wystarczy mieć fajny produkt i dobre ceny. Trzeba jeszcze zainwestować w szeroko pojętą promocję marki. Oczywistą propozycją dla oszczędnych przedsiębiorców jest postawienie na tanie gadżety reklamowe. W naszym poradniku wymieniamy 5 upominków, które nie kosztują majątku, a mogą być bardzo skutecznym wsparciem sprzedaży.

czytaj całość »
Grawerowanie laserowe: najważniejsze zalety popularnej metody znakowania gadżetów reklamowych
Grawerowanie laserowe: najważniejsze zalety popularnej metody znakowania gadżetów reklamowych 0

Gadżet reklamowy nie miałby wartości marketingowej, gdyby nie został odpowiednio oznakowany. W zdecydowanej większości przypadków na takich upominkach umieszcza się elementy identyfikacji wizualnej marki, czyli np. logo. Dzięki temu obdarowany klient bezbłędnie łączy gadżet z firmą, która za nim stoi, a to przynosi jej wymierne korzyści wizerunkowe. Jest wiele metod znakowania gadżetów, ale od pewnego czasu przedsiębiorcy szczególnie chętnie decydują się na grawerowanie laserowe. W naszym poradniku wymieniamy najważniejsze zalety tego rozwiązania.

czytaj całość »
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl