Luksusowe gadżety reklamowe: komu i w jakich sytuacjach warto wręczać takie upominki?
Luksusowe gadżety reklamowe: komu i w jakich sytuacjach warto wręczać takie upominki? 0

Gadżety reklamowe to bardzo duża grupa produktów, w której znajdziemy przedmioty zarówno tanie, jak i nieco droższe. Dzięki temu praktycznie każdy przedsiębiorca może bez większego problemu zaplanować kampanię z ich wykorzystaniem, nawet jeśli dysponuje mocno ograniczonym budżetem. Osobną kategorię stanowią tutaj luksusowe gadżety reklamowe. Są zamawiane znacznie rzadziej i w mniejszych ilościach, bo też nie wręcza się ich klientom na co dzień. Zapraszamy do naszego poradnika, w którym podpowiadamy, jak efektywnie wykorzystać luksusowe upominki na rzecz kampanii wizerunkowej marki.

czytaj całość »
Gdy gadżety reklamowe zalegają w firmowym magazynie. O czym to może świadczyć?
Gdy gadżety reklamowe zalegają w firmowym magazynie. O czym to może świadczyć? 0

Zaczniemy od truizmu: upominki reklamowe są po to, aby je rozdawać. Leżakując w firmowym magazynie tylko zajmują miejsce i nie przynoszą żadnych korzyści wizerunkowych. Mimo to mnóstwo przedsiębiorstw doświadczyło problemu, jakim jest zaleganie gadżetów i utrudnione kolportowanie ich wśród potencjalnych klientów. Taka sytuacja jest wyraźnym sygnałem, że coś ewidentnie poszło nie tak w strategii marketingowej. Jakie mogą być przyczyny? Warto je poznać, aby móc uniknąć podobnych błędów w przyszłości.

czytaj całość »
Gadżety reklamowe w kampanii małej, lokalnej firmy? Świetny pomysł!
Gadżety reklamowe w kampanii małej, lokalnej firmy? Świetny pomysł! 0

Drobni przedsiębiorcy mają wspólną cechę: zbyt często ulegają stereotypom i deprecjonują możliwości swoich biznesów. Nagminnie zdarza się, że właściciel małej firmy z góry zakłada, iż i tak nie przeskoczy pewnego poziomu, dlatego powinien się skupić na przetrwaniu i wypracowaniu satysfakcjonującego go zysku. Tymczasem potrzeba naprawdę stosunkowo niewiele, aby realnie zwiększyć zasięg biznesu i pozyskać większe grono klientów, rozwijając tym samym działalność. Tym, co zdecydowanie warto wykorzystać w kampanii małej, lokalnej firmy są oczywiście gadżety reklamowe. Dlaczego to tak dobry wybór? Kilka argumentów znajdziesz w naszym poradniku.

czytaj całość »
Ekskluzywne długopisy i pióra reklamowe: krok w stronę marki premium
Ekskluzywne długopisy i pióra reklamowe: krok w stronę marki premium 0

W życiu każdego przedsiębiorcy przychodzi moment, gdy trzeba podjąć kluczową decyzję: w jakim kierunku rozwijać swój biznes? Stanie w miejscu jest równoznaczne z tym, że lada moment prześcignie Cię konkurencja i dotychczasowa praca pójdzie na marne. Bardzo ważne jest, aby wiedzieć, czy budujemy markę „dla każdego”, czy może klasy premium. W tym drugim przypadku stopniowo trzeba podejmować działania marketingowe, których efektem będzie przekonanie konsumentów, iż mają do czynienia z marką gwarantującą bardzo wysoką jakość. Można to osiągnąć realizując szczegółowo zaplanowaną strategię wizerunkową, której nieodłącznym elementem są ekskluzywne gadżety. Nasza propozycja to długopisy i pióra reklamowe. Sprawdź, jak wykorzystać je w kampanii kreowania wizerunki marki premium.

czytaj całość »
Ekologia to wciąż big idea marketingu. Co mają do tego gadżety reklamowe?
Ekologia to wciąż big idea marketingu. Co mają do tego gadżety reklamowe? 0

Jakiś czas temu Ministerstwo Środowiska zleciło sondaż, który miał dać odpowiedź na pytanie: czy Polacy są eko? Z badania płynie kilka bardzo ciekawych wniosków. Otóż aż 47% ankietowanych zadeklarowało, że wybiera rozwiązania ekologiczne nawet wtedy, gdy oznacza to dodatkowy koszt. Zaskakujące, prawda? W podejściu do ekologii wciąż daleko nam do narodów skandynawskich, ale nie zmienia to faktu, że rozwiązania pro-eko są przez nas popierane, a wręcz pożądane. Nikogo nie zaskoczy chyba, że ten fakt skrzętnie wykorzystują już promujące się marki. Doskonałym elementem takiej kampanii wizerunkowej są ekologiczne gadżety reklamowe.

czytaj całość »
Jak dopasować gadżet reklamowy do wizerunku marki?
Jak dopasować gadżet reklamowy do wizerunku marki? 0

Tytułowe pytanie ma wręcz fundamentalne znaczenie dla sukcesu kampanii marketingowej z wykorzystaniem upominków reklamowych. Działamy w tej branży od wielu lat i wciąż zauważamy, że część przedsiębiorców nie zwraca szczególnej uwagi na to, czy wybrane prezenty w ogóle pasują do kreowanego przez nich wizerunku marki. Efekt jest łatwy do przewidzenia: gadżety stają się wyłącznie kosztem i nie przynoszą spodziewanych rezultatów promocyjnych. Jak nie popełnić takiego błędu? Wymieniamy sposoby, dzięki którym można z łatwością dopasować gadżet reklamowy do wizerunku marki.

czytaj całość »
Budżetowa kampania wizerunkowa: jakie gadżety reklamowe perfekcyjnie do niej pasują?
Budżetowa kampania wizerunkowa: jakie gadżety reklamowe perfekcyjnie do niej pasują? 0

Zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii reklamowej nie jest wcale domeną tylko największych i najbogatszych marek. Drobni przedsiębiorcy zbyt często z góry zakładają, że „to na pewno jest drogie” albo „nie będę się wygłupiać, jestem za mały na takie kampanie”. Nic bardziej mylnego! Każda firma, nawet najmniejsza, może i powinna od czasu do czasu zainwestować w kampanię wizerunkową, choćby budżetową. Być może zaskoczymy Cię pisząc, że wystarczy nieco ponad 1000 złotych, aby już móc myśleć o skutecznym dotarciu do sporej grupy potencjalnych klientów. Idealnym elementem budżetowej kampanii są niedrogie, proste gadżety reklamowe. Przygotowaliśmy dla Ciebie kilka propozycji, które powinieneś wziąć pod uwagę.

czytaj całość »
Biurowe gadżety reklamowe: podstawa promocji marki
Biurowe gadżety reklamowe: podstawa promocji marki 0

Przeciętny Polak spędza w pracy już blisko 2000 godzin rocznie. To jeden z najwyższych wyników na świecie, dlatego uchodzimy za wyjątkowo zapracowany naród. Gros spośród nas wykonuje swoje obowiązki służbowe zza biurka, co stanowi istotną podpowiedź dla promujących się marek. Szukając pomysłu na kampanię z wykorzystaniem upominków reklamowych nie możesz bagatelizować tych najbardziej oczywistych, czyli gadżetów biurowych. Nadal stanowią one podstawowy wybór dla niemal każdej marki, która chce zwiększyć swoją rozpoznawalność w grupie docelowej.

 

czytaj całość »
Bardzo tanie długopisy reklamowe: to wcale nie jest zły pomysł!
Bardzo tanie długopisy reklamowe: to wcale nie jest zły pomysł! 0

Mogłoby się wydawać, że tanie gadżety reklamowe to już przeżytek, bo konsumenci nie zwracają na nie większej uwagi i nie cieszą się z ich otrzymania tak, jak jeszcze kilkanaście lat temu. Tej hipotezie przeczą jednak fakty. Niedrogie upominki dla klientów wciąż cieszą się dużą popularnością wśród przedsiębiorców, a w wielu sytuacjach są wręcz najlepszym wyborem do wsparcia kampanii marketingowej. Dobry przykład to bardzo tanie długopisy reklamowe, które można kupić już za kilkadziesiąt groszy za sztukę. Dlaczego nadal warto wykorzystywać je w działaniach promocyjnych marki? To wyjaśniamy w naszym poradniku.

czytaj całość »
Znakować czy nie? Kilka słów o umieszczaniu logotypu marki na gadżetach reklamowych
Znakować czy nie? Kilka słów o umieszczaniu logotypu marki na gadżetach reklamowych 0

W teorii sprawa jest dziecinnie prosta. Aby gadżet reklamowy był skutecznym narzędziem promocji marki, musimy na nim umieścić elementy identyfikujące konkretny biznes. Takim elementem praktycznie zawsze jest logotyp, czasami uzupełniony sloganem marki. Bywają jednak sytuacje, gdy warto zachować daleko idącą powściągliwość w znakowaniu gadżetów reklamowych. Wyjaśniamy to w naszym poradniku.

czytaj całość »
Długopisy reklamowe z grawerem czy nadrukiem? Którą metodę znakowania wybrać?
Długopisy reklamowe z grawerem czy nadrukiem? Którą metodę znakowania wybrać? 0

Zamawiając długopisy reklamowe np. na targi czy konferencję, przedsiębiorca musi podjąć szereg kluczowych decyzji. Producentów gadżetów reklamowych zapyta chociażby o projekt graficzny, który ma być umieszczony na korpusie czy klipie, a także o preferowaną metodę znakowania. Tutaj najczęściej do wyboru są dwie popularne techniki: grawerowanie laserowe lub klasyczny nadruk (tampodruk/sitodruk). Wbrew pozorom podjęcie decyzji nie jest takie proste i wymaga dokładnego przenalizowania swoich potrzeb oraz – jak to zwykle bywa – możliwości finansowych. W naszym poradniku wymieniamy najważniejsze zalety i wady obu rozwiązań.

czytaj całość »
Unikalne vs. standardowe: na jakie gadżety reklamowe postawić?
Unikalne vs. standardowe: na jakie gadżety reklamowe postawić? 0

Nie odkryjemy Ameryki pisząc, że w marketingu bardzo ważne jest to, aby się wyróżnić na tle konkurencji. Jest to szczególnie ważne w sytuacji, gdy kilka firm oferuje dokładnie takie same produkty w podobnych cenach. Elementem przeważającym na korzyść jednej z nich mogą być gadżety reklamowe, które zostaną docenione przez klientów i wpłyną na ich decyzje zakupowe. Jednak także w świecie gadżetów obowiązuje trend maksymalnego wyróżnienia upominków. Można to osiągnąć decydując się na unikalne gadżety reklamowe. Pytanie: czy zawsze ma to sens?

czytaj całość »
Skuteczny gadżet reklamowy to…?
Skuteczny gadżet reklamowy to…? 0

Rozsądny przedsiębiorca przed zainwestowaniem pieniędzy w jakiekolwiek narzędzie reklamy, musi ocenić, czy i w jakim stopniu wpłynie ono na zwiększenie rozpoznawalności i atrakcyjności jego marki. Nic zatem dziwnego, że firmy – zwłaszcza młode i dysponujące ograniczonym budżetem – mają spore trudności z wybraniem konkretnych gadżetów reklamowych. Nikt przecież nie chce wyrzucać pieniędzy w błoto. W rzeczywistości sprawa jest całkiem prosta, bo o skuteczności gadżetu reklamowego decydują zaledwie 3 elementy. Wymieniamy je i opisujemy w naszym artykule.

czytaj całość »
Proste gadżety reklamowe wcale nie muszą być nudne!
Proste gadżety reklamowe wcale nie muszą być nudne! 0

Gadżety reklamowe pełnią funkcję nośników elementów identyfikujących konkretny biznes, np. logotypu i sloganu marki. Aby jednak obdarowany klient w ogóle zechciał rzucić okiem na te elementy, musi zainteresować się samym upominkiem. Tutaj nie ma żadnej wielkiej filozofii: osiągnięcie tego efektu jest możliwe wyłącznie wtedy, gdy gadżety reklamowe czymś się wyróżniają i nie są sztampowe. Da się to zrobić nawet sięgając po te najprostsze gadżety, jak długopisy reklamowe, notesy, pendrive czy powerbanki. Kilka inspiracji znajdziesz w naszym poradniku.

czytaj całość »
Czy inwestowanie w tanie gadżety reklamowe ma sens?
Czy inwestowanie w tanie gadżety reklamowe ma sens? 0

Jako producent gadżetów reklamowych często słyszymy to pytanie ze strony klientów. Mnóstwo przedsiębiorców szuka sposobów na to, aby wyróżnić swoje marki na tle branżowej konkurencji. Są gotowi sporo zainwestować, byle tylko zaskoczyć przedstawicieli swojej grupy docelowej czymś „ekstra”. Z doświadczenia wiemy, że nie zawsze jest to konieczne. Tanie gadżety reklamowe wciąż mają ogromny potencjał marketingowy, dlatego nie warto ich na starcie skreślać.

czytaj całość »
Gadżety reklamowe idealne na targi. Sprawdź propozycje!
Gadżety reklamowe idealne na targi. Sprawdź propozycje! 0

Targi to ten rodzaj wydarzenia biznesowego, które jest nierozerwalnie związane z rozdawaniem gadżetów reklamowych. Wystawcy próbują przy ich pomocy przyciągnąć więcej odwiedzających oraz sprawić, by ci zapamiętali ich marki już po zakończeniu imprezy. Gadżety reklamowe pełnią więc wieloraką funkcję: marketingową, wizerunkową oraz – nie ma się co oszukiwać – są formą przekupstwa (w pozytywnym sensie). Jeśli wiesz już, że Twoja firma weźmie udział w targach branżowych, koniecznie zadbaj o wcześniejsze przygotowanie zestawu atrakcyjnych gadżetów. Mamy kilka klasycznych, niedrogich propozycji.

czytaj całość »
Gadżety reklamowe ułatwiają klientowi podjęcie decyzji zakupowej. Jak to możliwe?
Gadżety reklamowe ułatwiają klientowi podjęcie decyzji zakupowej. Jak to możliwe? 0

Panuje dość powszechne przekonanie, że gadżety reklamowe służą wyłącznie celom wizerunkowym. I rzeczywiście jest to ich bardzo ważna funkcja, ale w rzeczywistości gadżety mogą również stać się narzędziem napędzającym sprzedaż produktów czy usług promowanej marki. Dzieje się tak, ponieważ dobrze zaprojektowane i prawidłowo dobrane gadżety reklamowe ułatwiają obdarowanemu klientowi podjęcie decyzji zakupowej. Pokazujemy, na czym polega ten schemat.

czytaj całość »
Długopisy reklamowe, które… zaszkodzą Twojej marce
Długopisy reklamowe, które… zaszkodzą Twojej marce 0

Długopisy reklamowe to bez wątpienia bardzo skuteczne nośniki reklamy, które są nieodłącznym elementem strategii marketingu bezpośredniego każdej marki. Część przedsiębiorców nie zdaje sobie jednak sprawy z faktu, że gadżety reklamowe to broń obosieczna. Mogą bardzo pomóc w promocji biznesu i zwiększyć rozpoznawalność marki, ale równie dobrze negatywnie odbić się na jej wizerunku. Dotyczy to także długopisów reklamowych. Wyjaśniamy, jakich błędów należy uniknąć, aby nie dopuścić do takiego fatalnego scenariusza.

czytaj całość »
Firmy, ale nie tylko. Kto jeszcze powinien promować się przy użyciu gadżetów reklamowych?
Firmy, ale nie tylko. Kto jeszcze powinien promować się przy użyciu gadżetów reklamowych? 0

To oczywiste, że naturalnymi klientami producentów gadżetów reklamowych są przedsiębiorcy. Firmy wykorzystują je do promowania swoich marek, czerpiąc z tego ogromne korzyści – zarówno wizerunkowe, jak i sprzedażowe. Gadżety reklamowe sprawdzają się jednak nie tylko w „twardym biznesie”, ale również poza nim. W naszym poradniku podpowiadamy, kto jeszcze powinien promować się z wykorzystaniem drobnych upominków.

czytaj całość »
Notesy reklamowe: nieco zapomniany gadżet, który wciąż broni się skutecznością
Notesy reklamowe: nieco zapomniany gadżet, który wciąż broni się skutecznością 0

Gdyby zapytać przeciętnego przedsiębiorcę o to, jakie gadżety chciałby wręczyć swoim klientom, pewnie nie wymieniłby notesów reklamowych. Powód jest prozaiczny: żyjemy w bardzo skomputeryzowanym świecie i coraz rzadziej sięgamy po tradycyjne materiały piśmiennicze. Nie oznacza to jednak, że notesy przestały mieć rację bytu. Nadal mogą być świetnym pomysłem na wypromowanie firmy w grupie docelowej. Notesy reklamowe mają liczne zalety, o których przeczytasz w naszym artykule.

czytaj całość »
do góry
Promo5 ul. Baletowa 12, 02-862 Warszawa, woj. mazowieckie, tel: 22 4863234, email: info@promo5.pl
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl