Tych błędów trzeba się wystrzegać zamawiając gadżety reklamowe
Tych błędów trzeba się wystrzegać zamawiając gadżety reklamowe 0

Choć gadżety reklamowe stanowią istotny element strategii marketingowej każdej największej marki świata, to wciąż nie brakuje firm, które traktują je po macoszemu. Wynika to z błędnego przeświadczenia, że upominki nie cieszą się już tak dużym zainteresowaniem klientów, jak jeszcze kilkanaście lat temu. Z tego powodu niektórzy przedsiębiorcy zamawiają gadżety reklamowe tylko z przyzwyczajenia, nie oczekując zbyt wiele po takiej formie promocji swojego biznesu. To z kolei sprzyja popełnianiu poważnych błędów, przez które żaden gadżet nie będzie stanowić silnego wsparcia sprzedaży. O jakich błędach mowa? Wymieniamy je w naszym poradniku.

czytaj całość »
Gadżety reklamowe to mocne wsparcie promocji biznesu. Ale właściwie dlaczego?
Gadżety reklamowe to mocne wsparcie promocji biznesu. Ale właściwie dlaczego? 0

Nie można sobie dziś wyobrazić biznesu, który osiągnąłby sukces bez podejmowania jakichkolwiek działań marketingowych. Firmy muszą inwestować w promocję, inaczej na pewno przegrają rywalizację o klienta. Jednym z podstawowych narzędzi w tym procesie są gadżety reklamowe. Gdybyśmy mieli w możliwie najprostszy sposób wytłumaczyć, dlaczego warto w nie zainwestować, użylibyśmy tych kilku argumentów.

czytaj całość »
Gadżety reklamowe, czyli efektowne nośniki elementów identyfikacji wizualnej marki
Gadżety reklamowe, czyli efektowne nośniki elementów identyfikacji wizualnej marki 0

Marka to zdecydowanie największa wartość każdego biznesu. Jest ważniejsza niż park maszynowy, flota pojazdów czy efektowna siedziba. Budowanie marki jest długotrwałym, często żmudnym i dość kosztownym procesem, z którego jednak nie wolno rezygnować. Wielu przedsiębiorców z góry zakłada, że i tak nie stać ich na stworzenie brandu, co nie jest prawdą. W rzeczywistości każda firma ma dostęp do narzędzi umożliwiających sukcesywne budowanie rozpoznawalności marki. Mamy tutaj na myśli chociażby gadżety reklamowe.

czytaj całość »
Ile gadżetów reklamowych zamówić? Sposoby na optymalizację kosztów
Ile gadżetów reklamowych zamówić? Sposoby na optymalizację kosztów 0

Porządnie wykonany, skuteczny gadżet reklamowy można mieć już za kilkadziesiąt groszy. Problem w tym, że żadna firma nie wyprodukuje pojedynczej sztuki, bo to się po prostu nie opłaca. Przedsiębiorcy zainteresowani zorganizowaniem akcji promocyjnej z użyciem gadżetów muszą się więc liczyć z koniecznością złożenia większego zamówienia – nierzadko idącego w setki czy nawet tysiące sztuk. Ile gadżetów reklamowych zamówić, aby z jednej strony nie było ich za mało, a z drugiej by nie zalegały później w firmowym magazynie? Oto kilka sposobów na zoptymalizowanie kosztów.

czytaj całość »
Jak rozdawać gadżety reklamowe? 4 popularne metody
Jak rozdawać gadżety reklamowe? 4 popularne metody 0

Zamówienie i wyprodukowanie gadżetu reklamowego to dopiero połowa planu. Upominki muszą przecież jeszcze trafić do odbiorców końcowych, czyli potencjalnych klientów. Nie brakuje przedsiębiorców, którzy obawiają się wysokich kosztów dystrybucji i z tego powodu wciąż odkładają pomysł promowania biznesu przy użyciu gadżetów. Zupełnie niepotrzebnie! W tym poradniku wymieniamy 4 bardzo popularne, skuteczne, a często także darmowe metody rozdawania gadżetów reklamowych.

czytaj całość »
Tanie czy ekskluzywne gadżety reklamowe? Które wybrać do kampanii promocyjnej?
Tanie czy ekskluzywne gadżety reklamowe? Które wybrać do kampanii promocyjnej? 0

Przedsiębiorcy, którzy planują zorganizowanie akcji promocyjnej z użyciem gadżetów reklamowych, zawsze stają przed klasycznym dylematem: jakie upominki wybrać, aby z jednej strony osiągnąć możliwie najlepszy efekt marketingowy, a z drugiej nie nadwyrężyć budżetu firmy? Do sprawy należy podejść bardzo odpowiedzialnie, ponieważ przesadne oszczędzanie na gadżetach prawie zawsze źle się kończy. Jednocześnie wcale nie w każdej sytuacji trzeba się silić na wybór upominków klasy Premium. W tym poradniku podpowiadamy, jak rozsądnie wybrać gadżety reklamowe do swojej kampanii promocyjnej i kiedy postawić na te tanie, a kiedy ekskluzywne.

czytaj całość »
5 tanich gadżetów reklamowych, na które stać każdego przedsiębiorcę
5 tanich gadżetów reklamowych, na które stać każdego przedsiębiorcę 0

Ograniczony budżet to najczęstsza wymówka, po jaką sięgają firmy rezygnujące z prowadzenia działań marketingowych. Zawsze jest to jednak poważny błąd, ponieważ dzisiejszy rynek, i to w każdej branży, jest wręcz niezwykle konkurencyjny. Aby się na nim wyróżnić, nie wystarczy mieć fajny produkt i dobre ceny. Trzeba jeszcze zainwestować w szeroko pojętą promocję marki. Oczywistą propozycją dla oszczędnych przedsiębiorców jest postawienie na tanie gadżety reklamowe. W naszym poradniku wymieniamy 5 upominków, które nie kosztują majątku, a mogą być bardzo skutecznym wsparciem sprzedaży.

czytaj całość »
Grawerowanie laserowe: najważniejsze zalety popularnej metody znakowania gadżetów reklamowych
Grawerowanie laserowe: najważniejsze zalety popularnej metody znakowania gadżetów reklamowych 0

Gadżet reklamowy nie miałby wartości marketingowej, gdyby nie został odpowiednio oznakowany. W zdecydowanej większości przypadków na takich upominkach umieszcza się elementy identyfikacji wizualnej marki, czyli np. logo. Dzięki temu obdarowany klient bezbłędnie łączy gadżet z firmą, która za nim stoi, a to przynosi jej wymierne korzyści wizerunkowe. Jest wiele metod znakowania gadżetów, ale od pewnego czasu przedsiębiorcy szczególnie chętnie decydują się na grawerowanie laserowe. W naszym poradniku wymieniamy najważniejsze zalety tego rozwiązania.

czytaj całość »
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl