Firmy, ale nie tylko. Kto jeszcze powinien promować się przy użyciu gadżetów reklamowych?
Firmy, ale nie tylko. Kto jeszcze powinien promować się przy użyciu gadżetów reklamowych? 0

To oczywiste, że naturalnymi klientami producentów gadżetów reklamowych są przedsiębiorcy. Firmy wykorzystują je do promowania swoich marek, czerpiąc z tego ogromne korzyści – zarówno wizerunkowe, jak i sprzedażowe. Gadżety reklamowe sprawdzają się jednak nie tylko w „twardym biznesie”, ale również poza nim. W naszym poradniku podpowiadamy, kto jeszcze powinien promować się z wykorzystaniem drobnych upominków.

czytaj całość »
Notesy reklamowe: nieco zapomniany gadżet, który wciąż broni się skutecznością
Notesy reklamowe: nieco zapomniany gadżet, który wciąż broni się skutecznością 0

Gdyby zapytać przeciętnego przedsiębiorcę o to, jakie gadżety chciałby wręczyć swoim klientom, pewnie nie wymieniłby notesów reklamowych. Powód jest prozaiczny: żyjemy w bardzo skomputeryzowanym świecie i coraz rzadziej sięgamy po tradycyjne materiały piśmiennicze. Nie oznacza to jednak, że notesy przestały mieć rację bytu. Nadal mogą być świetnym pomysłem na wypromowanie firmy w grupie docelowej. Notesy reklamowe mają liczne zalety, o których przeczytasz w naszym artykule.

czytaj całość »
Smycze reklamowe: klasyczny gadżet, który wciąż działa!
Smycze reklamowe: klasyczny gadżet, który wciąż działa! 0

Nie brakuje przedsiębiorców, którym wydaje się, że aby zrobić świetne wrażenie na klientach muszą im podarować coś spektakularnego. Tymczasem badania konsumenckie jednoznacznie pokazują, że lubimy dostawać od firm nawet drobne gadżety, zwłaszcza takie, które mogą się nam przydać na co dzień. Ten opis jak ulał pasuje do smyczy reklamowych, od wielu lat zaliczanych do kategorii najpopularniejszych gadżetów wizerunkowo-promocyjnych. Możesz, a nawet powinieneś wykorzystać je także w Twojej firmie.

czytaj całość »
Ołówki reklamowe, czyli skuteczne narzędzie reklamy dla oszczędnej firmy
Ołówki reklamowe, czyli skuteczne narzędzie reklamy dla oszczędnej firmy 0

Każdy przedsiębiorca wie, że fundamentem sukcesu biznesowego jest reklama. Nie da się skutecznie budować marki, o której nikt nie słyszał. Firmy mają do wyboru mnóstwo narzędzi reklamy, coraz chętniej inwestując w marketing internetowy. Nadal jednak nie należy zaniedbywać reklamy bezpośredniej, której elementem są ołówki reklamowe. Te gadżety zdecydowanie możemy polecić przedsiębiorcom, którzy nie mogą sobie pozwolić na zgromadzenie pokaźnego budżetu marketingowego.

czytaj całość »
Pióra Waterman: zaprezentuj swoją markę z jak najlepszej strony
Pióra Waterman: zaprezentuj swoją markę z jak najlepszej strony 0

Spośród wielu upominków, które mają zastosowanie w relacjach biznesowych, to właśnie pióra należą do tych zdecydowanie najpopularniejszych. Nie ma w tym oczywiście przypadku. Pióro ma bardzo korzystne konotacje. Kojarzymy je z elegancją, wręcz luksusem, solidnością i perfekcją, a więc cechami, które chce sobie przypisywać większość przedsiębiorstw. Jeśli przy najbliższej okazji planujesz wręczyć taki prezent Twoim klientom, sugerujemy, abyś rozważył pióra Waterman. W tym artykule wyjaśniamy, dlaczego będzie to idealny wybór.

czytaj całość »
Powerbanki reklamowe: gadżet, którego chcą Twoi klienci!
Powerbanki reklamowe: gadżet, którego chcą Twoi klienci! 0

Zacznijmy od małego testu. Rozejrzyj się wokół siebie i policz, ile masz urządzeń, które wymagają codziennego ładowania. Smartfon, tablet, smartwatch, notebook – to tylko kilka przykładów. Zdajesz więc sobie sprawę, że jesteś zawodowo uzależnionych od tych sprzętów i w praktyce nie możesz bez nich normalnie funkcjonować (jakkolwiek smutno to nie zabrzmiało). Twoi klienci mają dokładnie tak samo. Z tego też bierze się ogromna popularność mobilnych banków energii. Powerbanki reklamowe są hitem w kategorii upominków biznesowych. Sprawdź, jak Twoja firma może je wykorzystać do promowania swojej marki.

czytaj całość »
Czy pendrive reklamowy to dobry pomysł na promowanie firmy?
Czy pendrive reklamowy to dobry pomysł na promowanie firmy? 0

Jesteśmy przekonani, że w ostatnim czasie co najmniej kilkakrotnie zdarzyło Ci się korzystać z nośników pamięci USB. To tylko pokazuje, jak dużą popularnością wciąż cieszą się pendrive’y. Co ciekawe, mało kto z nas kupuje takie przenośne banki pamięci. Powód jest prosty: pendrive reklamowy to upominek, który jest bardzo chętnie rozdawany przez firmy w ramach prowadzonych działań marketingowych. Weź z tego dobry przykład i także zacznij się promować przy użyciu tego pożądanego gadżetu.

czytaj całość »
Długopisy reklamowe: 7 bardzo łatwych sposobów na ich wykorzystanie w strategii promocyjnej marki
Długopisy reklamowe: 7 bardzo łatwych sposobów na ich wykorzystanie w strategii promocyjnej marki 0

W prowadzeniu biznesu doszedłeś do momentu, w którym musisz podjąć kluczową decyzję: albo dalej inwestujesz w rozpoznawalność marki, albo cieszysz się status quo, licząc jednocześnie, że najbliższy kryzys nie rozłoży firmy na łopatki. Z oczywistych względów radzimy Ci wybór tej pierwszej opcji, zwłaszcza że inwestycja w markę wcale nie musi się wiązać z bardzo wysokimi kosztami. Wystarczy wykazać się odrobiną sprytu i oprzeć strategię marketingową na sprawdzonych, skutecznych rozwiązaniach. Jednym z nich są długopisy reklamowe. Sprawdź 7 sposobów na ich wykorzystanie w promocji Twojej marki.

czytaj całość »
Długopisy Parker: synonim elegancji i niezawodności
Długopisy Parker: synonim elegancji i niezawodności 0

Długopisy reklamowe wciąż pełnią bardzo ważną rolę w strategiach marketingowych większości marek na świecie. Powszechnie uważa się, że są to gadżety przeznaczone dla mało wymagających klientów, idealne do tzw. rozdawnictwa, natomiast niekoniecznie do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa w gronie kluczowych kontrahentów. Tymczasem wszystko zależy od jakości i prezencji upominku. Długopisy Parker robią znakomite wrażenie, dlatego śmiało można je wykorzystać, jako ekskluzywne prezenty dla najważniejszych partnerów biznesowych.

czytaj całość »
Gadżety promocyjne – wybór, dystrybucja, organizacja
Gadżety promocyjne – wybór, dystrybucja, organizacja 0

Czy wiesz, że dodanie produktów promocyjnych do zestawu Twoich materiałów marketingowych może zwiększyć efektywność Twojej marki nawet o 44%?

Używanie gadżetów promocyjnych to świetny sposób na przełamanie lodów z potencjalnym klientem, ponieważ będą oni chętniej słuchać tego, co masz do powiedzenia. Jeśli możesz przyciągnąć ich uwagę w ten sposób – prawdopodobnie już możesz cieszyć się większą sprzedażą. Jednak, aby uzyskać pozytywne wyniki, do których dążysz, musisz odpowiednio przeprowadzić proces wyboru i dystrybucji produktów promocyjnych.

czytaj całość »
Masz już gadżety reklamowe Twojej firmy? A może to najwyższy czas na ich wymianę?
Masz już gadżety reklamowe Twojej firmy? A może to najwyższy czas na ich wymianę? 0

Z gadżetami reklamowymi jest tak, jak z elektroniką: bardzo szybko się starzeją. W branży reklamowej trendy zmieniają się praktycznie z miesiąca na miesiąc, dlatego żadna firma poważnie myśląca o promowaniu swojego brandu, nie może sobie pozwolić na stanie w miejscu. Coś, co robiło wrażenie wczoraj, jutro może być kompletnie lekceważone przez klientów. Jeśli w Twoim firmowym magazynie znajduje się pokaźny zestaw gadżetów reklamowych zamówionych wiele miesięcy temu, to uwierz, że czas pomyśleć o ich wymianie. Sprawdź, czy już nie pojawiły się świadczące o tym sygnały.

czytaj całość »
Dlaczego długopisy reklamowe są niezmiennie atrakcyjną formą promocji?
Dlaczego długopisy reklamowe są niezmiennie atrakcyjną formą promocji? 0

„Promuj swoją firmę dzięki bardzo użytecznemu długopisowi!” - z pewnością już setki raz czytałeś ten slogan, czy też widziałeś na internetowych bannerach. Najlepsze jednak jest to, że długopisy reklamowe faktycznie niezmiennie się sprawdzają jako ciekawa forma promocji – w każdej branży, czy w firmach dowolnej wielkości. Na czym polega ich fenomen? Spróbujmy przyjrzeć się zaletom długopisów reklamowych nieco bliżej.

czytaj całość »
Sitodruk, czyli podstawowa metoda znakowania gadżetów reklamowych. Sprawdź jej zalety!
Sitodruk, czyli podstawowa metoda znakowania gadżetów reklamowych. Sprawdź jej zalety! 0

Gadżet reklamowy, który nie jest identyfikowalny z marką, to zwykły upominek bez wartości marketingowej. Stąd samo wyprodukowanie zamówionych gadżetów nie kończy sprawy – konieczne jest jeszcze oznakowanie przedmiotu elementami bezpośrednio związanymi z konkretną marką (najczęściej jest to logo + slogan). W tym celu wciąż najczęściej wykorzystuje się sitodruk, czyli najpopularniejszą metodę znakowania gadżetów reklamowych. Na czym ona właściwie polega? Tego dowiesz się z naszego poradnika.

czytaj całość »
Jak obniżyć koszt gadżetów reklamowych? Sprawdzone sposoby
Jak obniżyć koszt gadżetów reklamowych? Sprawdzone sposoby 0

Choć gadżety reklamowe z pewnością nie stanowią kluczowej pozycji w budżetach marketingowych przedsiębiorstw, to jednak koszt ich zakupu może być sporym obciążeniem dla mniejszych firm. Wówczas pojawia się pokusa, aby nieco przykręcić kurek i zainwestować w tanie gadżety reklamowe. To zły pomysł, ponieważ eksperymentowanie z jakością upominków jest zbyt ryzykowne i może rzutować na wizerunek marki. W tym poradniku zdradzimy Ci inne, znacznie rozsądniejsze sposoby na obniżenie kosztu gadżetów reklamowych.

czytaj całość »
Planujesz udział w jednym z tych wydarzeń? Nie zapomnij zabrać gadżetów reklamowych!
Planujesz udział w jednym z tych wydarzeń? Nie zapomnij zabrać gadżetów reklamowych! 0

W ciągu roku każdy przedsiębiorca ma mnóstwo okazji do tego, by wręczać klientom gadżety reklamowe swojej firmy. Zdarzają się jednak sytuacje, gdy przestaje to być tylko kwestią wyboru, a staje się wręcz obowiązkiem. Jeśli bierzesz lub planujesz wziąć udział w wydarzeniach, o których wspominamy w tym artykule, koniecznie zaopatrz się w zestaw gadżetów reklamowych. Przyniesie Ci to realne korzyści wizerunkowe.

czytaj całość »
Nie wiesz, jakie gadżety reklamowe spodobają się Twoim klientom? Postaw na funkcjonalność
Nie wiesz, jakie gadżety reklamowe spodobają się Twoim klientom? Postaw na funkcjonalność 0

Odwieczne pytanie, które ciąży nad branżą producentów upominków reklamowych, brzmi: jakie gadżety reklamowe lubią klienci? Udzielenie jednoznacznej odpowiedzi nie jest takie proste, ponieważ gusta konsumentów szybko się zmieniają. Jest jednak pewne uniwersalne kryterium oceny atrakcyjności gadżetu. Mamy na myśli użyteczność. Jeśli więc chcesz mieć pewność, że Twoje firmowe gadżety reklamowe zostaną dobrze przyjęte przez klientów, postaw na funkcjonalne upominki.

czytaj całość »
Długopisy reklamowe są passe? Nic z tych rzeczy!
Długopisy reklamowe są passe? Nic z tych rzeczy! 0

Mogłoby się wydawać, że w dobie tak rozwiniętej technologii, promujące się firmy muszą stawać na głowie, byle tylko zwrócić na siebie uwagę klientów. Stąd też gwałtownie rosnące zainteresowanie elektronicznymi gadżetami reklamowymi. Wielokrotnie spotkaliśmy się z opinią, że tradycyjne rozwiązania, jak długopisy reklamowe, są już passe i na nikim nie robią wrażenia. Trudno się z tym zgodzić. W tym artykule przekonujemy, że długopisy reklamowe nadal mogą być świetnym narzędziem promocji marki.

czytaj całość »
4 mity na temat gadżetów reklamowych, w które wciąż wierzą przedsiębiorcy
4 mity na temat gadżetów reklamowych, w które wciąż wierzą przedsiębiorcy 0

Postawmy sprawę jasno: gadżety reklamowe były, są i jeszcze długo będą podstawowym narzędziem promocji marki. Sami marketerzy przyznają w badaniach, że ich firmy inwestują spore środki w kampanie z użyciem gadżetów, ale co najważniejsze obserwują sukcesywny zwrot tych wydatków w postaci chociażby wzrostu rozpoznawalności brandu. Idąc tym tropem moglibyśmy uznać, że w takim razie każde przedsiębiorstwo powinno przynajmniej spróbować promocji z wykorzystaniem upominków. Jest jednak inaczej. Powód? Spora grupa przedsiębiorców wciąż wierzy w 4 popularne mity na temat gadżetów reklamowych. Czas najwyższy je obalić!

czytaj całość »
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl