Biurowe gadżety reklamowe: podstawa promocji marki

0
Biurowe gadżety reklamowe: podstawa promocji marki

Przeciętny Polak spędza w pracy już blisko 2000 godzin rocznie. To jeden z najwyższych wyników na świecie, dlatego uchodzimy za wyjątkowo zapracowany naród. Gros spośród nas wykonuje swoje obowiązki służbowe zza biurka, co stanowi istotną podpowiedź dla promujących się marek. Szukając pomysłu na kampanię z wykorzystaniem upominków reklamowych nie możesz bagatelizować tych najbardziej oczywistych, czyli gadżetów biurowych. Nadal stanowią one podstawowy wybór dla niemal każdej marki, która chce zwiększyć swoją rozpoznawalność w grupie docelowej.

Dlaczego warto?

Biurowe gadżety reklamowe mają tę przewagę nad innymi kategoriami upominków, że praktycznie gwarantują bliski kontakt konsumenta z marką. Jeśli upominek jest dostatecznie praktyczny, dobrze wykonany i przy tym estetyczny, to obdarowana osoba z pewnością będzie go używać w swoim miejscu pracy. Tym samym marka będzie jej towarzyszyć w codziennych czynnościach, na których konsument bardzo mocno się skupia.

Pamiętajmy, że o skuteczności gadżetu reklamowego decyduje przede wszystkim jego funkcjonalność. Ładne, efektowne, ale kompletnie nieprzydatne rzeczy szybko lądują na dnie szafy lub w koszu, bo zajmują miejsce – efekt wizerunkowy jest żaden. Zupełnie inaczej wygląda to w przypadku praktycznych prezentów, które np. ułatwiają nam realizowanie zadań służbowych, porządkują przestrzeń na biurku czy uatrakcyjniają stanowisko pracy.

Przykłady biurowych gadżetów reklamowych

Wybór gadżetów, które z powodzeniem sprawdzą się w każdym biurze, jest bardzo szeroki. Nasza rada: nie ma sensu przesadnie kombinować. W tej kategorii upominków wciąż najlepiej działają proste rozwiązania. Stąd sugerujemy, aby postawić na maksymalną funkcjonalność, a estetykę i oryginalność wprowadzać poprzez efektowne projekty graficzne i nadruki lub grawerunki.

Świetnym, wciąż bardzo pożądanym gadżetem biurowym jest oczywiście długopis. W zależności od tego, jakim budżetem dysponujesz lub jaki charakter ma kampania reklamowa, możesz postawić na tanie długopisy albo modele ekskluzywne, eleganckie, adresowane do wyselekcjonowanej grupy konsumentów.

Rada

Decydując się na wykorzystanie długopisów w kampanii promocyjnej marki, poważnie weź pod uwagę ekologiczne długopisy reklamowe. Nasz typ to AP5000.

Do kategorii biurowych upominków reklamowych można także zaliczyć klasyczne notesy. Ich zaletą jest to, że sprawdzą się nie tylko w biurze, ale też np. w samochodzie czy w domu. Warto także wspomnieć o nieśmiertelnych pendrive’ach reklamowych oraz smyczach, które mogą być wykorzystywane chociażby do wygodnego noszenia karty dostępowej do biura.

Na co zwrócić uwagę zamawiając biurowe gadżety?

Przede wszystkim kieruj się tym, aby wybrany przedmiot gwarantował fizyczne możliwości umieszczenia na nim elementów identyfikacji wizualnej marki w sposób zarówno efektowny, jak i czytelny. Tutaj ważnym kryterium jest więc dostępna powierzchnia do zadrukowania. Im lepiej widoczny logotyp marki, tym większa szansa na to, że obdarowany konsument zakoduje sobie jej istnienie, co może mieć wpływ na jego przyszłe decyzje zakupowe.

Niezmiennie radzimy także stawiać na dobrą jakość, co w przypadku upominków przeznaczonych do intensywnego użytkowania w warunkach biurowych ma szczególnie duże znaczenie. Takie gadżety nie służą do ozdoby, ale do codziennej pracy, stąd powinny prezentować odpowiednią jakość wykonania i tym samym wyróżniać się nieprzeciętną trwałością.

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Promo5 ul. Baletowa 12, 02-862 Warszawa, woj. mazowieckie, tel: 22 4863234, email: info@promo5.pl
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl