Budżetowa kampania wizerunkowa: jakie gadżety reklamowe perfekcyjnie do niej pasują?

0
Budżetowa kampania wizerunkowa: jakie gadżety reklamowe perfekcyjnie do niej pasują?

Zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii reklamowej nie jest wcale domeną tylko największych i najbogatszych marek. Drobni przedsiębiorcy zbyt często z góry zakładają, że „to na pewno jest drogie” albo „nie będę się wygłupiać, jestem za mały na takie kampanie”. Nic bardziej mylnego! Każda firma, nawet najmniejsza, może i powinna od czasu do czasu zainwestować w kampanię wizerunkową, choćby budżetową. Być może zaskoczymy Cię pisząc, że wystarczy nieco ponad 1000 złotych, aby już móc myśleć o skutecznym dotarciu do sporej grupy potencjalnych klientów. Idealnym elementem budżetowej kampanii są niedrogie, proste gadżety reklamowe. Przygotowaliśmy dla Ciebie kilka propozycji, które powinieneś wziąć pod uwagę.

Długopisy

Zaczynamy od klasyka wśród klasyków. Długopisy reklamowe są nieodłącznym elementem każdej budżetowej kampanii. Przede wszystkim dlatego, że z uwagi na niską cenę jednostkową, śmiało można zainwestować w liczną partię gadżetów i tym samym dotrzeć z przekazem marketingowym do bardzo dużej grupy konsumentów. Sprawdź naszą ofertę długopisów na każdą kieszeń – i tych bardzo tanich, i eleganckich, dla wyjątkowych klientów.

Pendrive

Przechodzimy na wyższą półkę, ale wcale nie w rozumieniu finansowym. Pendrive reklamowy to także bardzo tani gadżet, który jednak – pomimo powszechnej dostępności – wciąż uchodzi za efektowny, cenny upominek. Warto to wykorzystać projektując budżetową kampanię wizerunkową. Pendrive jest takim gadżetem, który zawsze jest chętnie przyjmowany przez klientów i z reguły firmy muszą się bardziej martwić o to, czy wystarczy im upominków dla klientów, a nie, czy będą one później zalegać w magazynie. Sprawdź naszą ofertę pendrive’ów reklamowych i przekonaj się, że stać Cię na to bardzo skuteczne narzędzie promocji!

Smycze

Trudno zrozumieć, dlaczego są to tak bardzo niedoceniane gadżety. Owszem, „szał” na smycze minął jakieś kilkanaście lat temu, ale nikt przecież nie powiedział, że trzeba je nosić na co dzień i uczynić z nich główny dodatek do stylizacji. Smycze reklamowe mają dwie niezaprzeczalne zalety: są bardzo praktyczne (można ich używać np. do noszenia karty dostępowej do biura) oraz dają szerokie pole do popisu w zakresie umieszczenia na ich powierzchni elementów wizerunkowych marki. W naszej ofercie znajdziesz smycze reklamowe o różnych szerokościach, dostępne w bardzo atrakcyjnej cenie!

Ołówki

Nie mogło ich zabraknąć w tym zestawieniu, ponieważ są to zdecydowanie najtańsze gadżety marketingowe. Niska cena nie stoi jednak w sprzeczności z ich skutecznością. Niepozorne ołówki mają w sobie spory ładunek marketingowy i spokojnie mogą być wykorzystane w niejednej, nie tylko budżetowej kampanii. Ołówki są zaliczane do grupy ekologicznych gadżetów, są bardzo funkcjonalne, a przy tym na tyle uniwersalne, że można je adresować do najróżniejszych grup konsumenckich. Zwłaszcza, jeśli postawisz na ołówek o oryginalnej stylistyce. Sprawdź naszą ofertę ołówków reklamowych i przekonaj się, że to naprawdę bardzo dobry wybór do promowania marki przy ograniczonych możliwościach finansowych.

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Promo5 ul. Baletowa 12, 02-862 Warszawa, woj. mazowieckie, tel: 22 4863234, email: info@promo5.pl
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl