Czy inwestowanie w tanie gadżety reklamowe ma sens?

0
Czy inwestowanie w tanie gadżety reklamowe ma sens?

Jako producent gadżetów reklamowych często słyszymy to pytanie ze strony klientów. Mnóstwo przedsiębiorców szuka sposobów na to, aby wyróżnić swoje marki na tle branżowej konkurencji. Są gotowi sporo zainwestować, byle tylko zaskoczyć przedstawicieli swojej grupy docelowej czymś „ekstra”. Z doświadczenia wiemy, że nie zawsze jest to konieczne. Tanie gadżety reklamowe wciąż mają ogromny potencjał marketingowy, dlatego nie warto ich na starcie skreślać.

Niedrogie gadżety reklamowe, które sprawdzą się w kampanii każdej marki

Lista takich tanich gadżetów reklamowych jest niezmienna od wielu lat. Otwierają ją długopisy reklamowe, bez których naprawdę trudno jest sobie wyobrazić strategię marketingową jakiejkolwiek marki. Część przedsiębiorców niesłusznie uznaje, że długopisy nie robią już na klientach żadnego wrażenia, są wtórne i po prostu nudne. Tymczasem wystarczy zajrzeć do naszego sklepu, by przekonać się, że nawet zwykłe długopisy mogą być zaprojektowane w kreatywny, wyrazisty sposób, tym samym przyciągając uwagę odbiorców gadżetów reklamowych.

Ciekawym przypadkiem są ołówki reklamowe. Z pozoru nijakie, mało wartościowe i nieeleganckie, w rzeczywistości mogą zrobić doskonałe wrażenie na obdarowanych klientach. Ponownie: wszystko zależy od projektu. Wystarczy spojrzeć na nasz flagowy ołówek reklamowy, by przekonać się, że ten gadżet śmiało może być wykorzystany w promocji nawet prestiżowej marki.

Smycze reklamowe – to kolejny przykład niedrogich gadżetów, które są znakomitym nośnikiem elementów identyfikacji wizualnej marki. Są przy tym praktyczne, efektowne i wciąż bardzo chętnie przyjmowane przez klientów. Bez wątpienia warto w nie zainwestować np. szykując się do udziału w targach branżowych czy konferencji.

Warto również wspomnieć o notesach reklamowych, które są bardzo ciekawym przypadkiem. Jeszcze kilkanaście lat temu należały one do grona absolutnie najpopularniejszych gadżetów reklamowych. Dziś firmy rzadziej decydują się na ten wybór, a szkoda, bo notesy wciąż mogą być skuteczną bronią w walce o uwagę klienta. Są praktyczne, nierzadko bardzo eleganckie, a do tego gwarantują, że obdarowana osoba będzie mieć kontakt z marką przez dłuższy czas.

Elektroniczne gadżety reklamowe, które nie zrujnują budżetu

Do kategorii tanich gadżetów reklamowych śmiało możemy zaliczyć też elektroniczne upominki, które są bardzo pożądane przez klientów. Mamy tutaj na myśli chociażby pendrive reklamowe, czyli po prostu nośniki USB. Wielu naszych klientów jest zaskoczonych tym, że nawet dysponując mocno ograniczonym budżetem mogą sobie pozwolić na promowanie firmy przy użyciu pendrive’ów. Co ważne: obdarowany klient zawsze odbiera ten gadżet jako znacznie bardziej wartościowy, niż jest w rzeczywistości.

Z identyczną sytuacją mamy do czynienia w przypadku powerbanków reklamowych. Choć nie zrobiły one takiej „kariery” jak nośniki USB, to bez wątpienia skutecznie promują markę, budząc zainteresowanie wśród klientów i robiąc na nich bardzo dobre wrażenie swoją funkcjonalnością oraz efektownym designem.

Odpowiedź na pytanie postawione w tytule tego artykułu jest zatem oczywista: tak, inwestowanie w tanie gadżety reklamowe wciąż ma sens i to się jeszcze długo nie zmieni. W marketingu bezpośrednim naprawdę nie trzeba wymyślać prochu na nowo. Ważniejszy od samej idei gadżetu jest efektowny, kreatywny projekt graficzny i bardzo wysoka jakość wykonania.

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Promo5 ul. Baletowa 12, 02-862 Warszawa, woj. mazowieckie, tel: 22 4863234, email: info@promo5.pl
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl