Dlaczego długopisy reklamowe są niezmiennie atrakcyjną formą promocji? 0
Dlaczego długopisy reklamowe są niezmiennie atrakcyjną formą promocji?

„Promuj swoją firmę dzięki bardzo użytecznemu długopisowi!” - z pewnością już setki raz czytałeś ten slogan, czy też widziałeś na internetowych bannerach. Najlepsze jednak jest to, że długopisy reklamowe faktycznie niezmiennie się sprawdzają jako ciekawa forma promocji – w każdej branży, czy w firmach dowolnej wielkości. Na czym polega ich fenomen? Spróbujmy przyjrzeć się zaletom długopisów reklamowych nieco bliżej.

Długopis reklamowy – oczywisty wybór

Długopis z logo jest oczywistą odpowiedzią dla menedżera ds. marketingu, który szuka produktu promocyjnego spełniającego następujące warunki:

  • jest niedrogi
  • mile widziany przez wszystkich
  • elegancki

Owszem - torby na zakupy, magnesy, kubki czy kalendarze to fantastyczne gadżety reklamowe, ale długopis jest klasą samą w sobie, szczególnie jeśli mowa o tym bardziej dopieszczonych wersjach jak długopisy z grawerem. Co więcej - bez względu na to, ile długopisów posiada dana osoba, wydaje się, że nigdy nie ma sytuacji, w których tego akcesorium biurowego byłoby za dużo. Wręcz w każdym biurze, firmie, czy nawet gospodarstwie domowym wciąż potrzeba ich więcej i więcej. Dobrze jest sprawić, by to „więcej” w tym przypadku dla kogoś było długopisem z logo Twojej firmy, a nie konkurenta.

Zresztą, nawet jeśli pióro nie jest potrzebne od razu, tu i teraz – zwykle znajdzie szanowne w samochodowym schowku, szufladzie biurka lub organizerze biurowym. Reasumując ten akapit można stwierdzić z pełnym przekonaniem, iż długopis to świetny element promocyjny, ponieważ narzędzie codziennego użytku niezbędne dla każdego - studenta, profesjonalnego pracownika, biznesmana

Długopisy promocyjne – ogromna różnorodność

Ofiarowanie komuś długopisu jako przedmiotu promocyjnego oznacza coś więcej niż tylko włożenie czegoś do torby z gadżetami firmowymi. Długopisy to przedmioty osobiste. Ba! Niektórzy użytkownicy wręcz zakochują się w tych drobiazgach od pierwszego wejrzenia.

Te długopisy stają się osobistymi wyborami i są często używane do:

  • podpisywania umów,
  • wypełniania ważnych dokumentów
  • podróżowania w torbie na laptopa

Wszędzie, razem, z klientem! Co jest w tym najlepsze? Gdy stawiasz na długopisy z nadrukiem logo Twojej firmy jest niczym ciągłe przypomnienie jej nazwy - idealna reklama. Inwestowanie w wysokiej jakości spersonalizowane długopisy oznacza też, że będziesz mógł zrobić znacznie lepsze wrażenie na użytkowniku końcowym.

Sam pomyśl, na co komu długopis, którym źle się pisze lub taki, który zostawia plamy atramentu na dłoniach? Dlatego nie trzeba żałować na tej i tak bardzo ekonomicznej formie reklamy, ale jeśli już długopisy mają reklamować Twoją firmę – niech będą to akcesoria piśmiennicze dobrej jakości.

Pamiętaj też, że dzisiaj można dostać pióra właściwie w nieskończonej liczbie stylów i odmian. Bez względu na to, które pióro wybierzesz dla swojej firmy możesz zawsze liczyć na opłacalny zwrot z inwestycji.

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl