Długopisy Parker: synonim elegancji i niezawodności

0
Długopisy Parker: synonim elegancji i niezawodności

Długopisy reklamowe wciąż pełnią bardzo ważną rolę w strategiach marketingowych większości marek na świecie. Powszechnie uważa się, że są to gadżety przeznaczone dla mało wymagających klientów, idealne do tzw. rozdawnictwa, natomiast niekoniecznie do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa w gronie kluczowych kontrahentów. Tymczasem wszystko zależy od jakości i prezencji upominku. Długopisy Parker robią znakomite wrażenie, dlatego śmiało można je wykorzystać, jako ekskluzywne prezenty dla najważniejszych partnerów biznesowych.

Ponad 100 lat tradycj

Historia marki Parker zaczęła się w 1889 roku, kiedy to jej twórca, George S. Parker, opatentował swoje pierwsze pióro. Co ciekawe, ten przełomowy moment nastąpił w ciasnym pokoiku hotelowym w amerykańskim Wisconsin. Projekt Parkera okazał się na tyle dobry, że twórca szybko znalazł wspólnika, który wyłożył pieniądze na rozwój linii produktów. To była złota inwestycja, ponieważ Parker do dziś jest najbardziej rozpoznawalną marką piśmienniczą na świecie.

Choć Parker kojarzy się nam głównie z eleganckimi piórami, to marka dość szybko rozszerzyła swoją ofertę również o długopisy. Pierwszy model długopisu Parker został opracowany w 1954 roku – nadano mu niezmienioną do dziś nazwę Jotter. Ponadto długopisy Parker znajdziemy w innych liniach produktów tej marki, w tym legendarnej Sonnet.

Czym charakteryzują się długopisy Parker?

Znakiem rozpoznawczym długopisów tej marki jest oczywiście klips w kształcie strzały. To najbardziej charakterystyczny element, obecny we wszystkich materiałach piśmienniczych renomowanego producenta. Podkreśla elegancję produktu i gwarantuje niepowtarzalność designu.

Detal stylistyczny to jednak nie wszystko. Długopisy Parker przede wszystkim słyną z bardzo wysokiej jakości wykonania, o czym można się przekonać już podczas pierwszego kontaktu z tymi produktami. Nawet długopisy z uznawanej za budżetową linii Vector prezentują się efektownie, solidnie i zapewniają długotrwałe użytkowanie. Ma to ogromne znacznie w przypadku, gdy zamierzamy wykorzystać długopisy Parker do promocji biznesu, czyli wręczać je klientom np. podczas targów czy innych imprez branżowych.

Czy Twoją firmę stać na długopisy Parker?

Zdecydowanie tak! Ważną zaletą materiałów piśmienniczych tej marki jest bardzo szeroki wybór produktów należących do różnych kategorii cenowych. Dysponujesz ograniczonym budżetem? Zainteresuj się wspomnianą już linią Vector. Te długopisy posiadają korpus wykonany z wysokogatunkowego tworzywa sztucznego, co nie tylko przekłada się na bardzo atrakcyjną cenę, ale także pozwoliło obniżyć masę długopisu – dzięki temu jest on wygodniejszy w codziennym użytkowaniu.

Linia Jotter to nieco droższe, ale wciąż rozsądnie wycenione długopisy Parker, które wyróżniają się doskonałym stosunkiem ceny do jakości. Korpus z żywicy jest bardzo elastyczny i dobrze układa się w dłoni bez względu na jej wielkość, dlatego te długopisy są przeznaczone zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. Linia Jotter to idealne połączenie eleganckiego wyglądu, wysokiej jakości wykonania oraz wciąż atrakcyjnej ceny.

Długopisy Parker IM to propozycja z nieco wyższej półki. Stalowy korpus podkreśla elegancję produktu, predysponując go do roli upominku dla wyjątkowych klientów. Taki długopis, najlepiej ozdobiony efektownym grawerunkiem, stanie się solidnym elementem strategii budowania profesjonalnej, zaufanej marki przedsiębiorstwa.

Ciekawym wyborem mogą być również długopisy Parker Urban. Mamy tutaj do czynienia z modelem, który jakością wykonania jednoznacznie nawiązuje do prestiżu marki Parker, ale pod względem designu świetnie trafia w gust nieco młodszych osób.

Wreszcie: Sonnet. To zdecydowanie najpopularniejsza linia produktów Parker, która obejmuje zarówno długopisy, jak i pióra. Tutaj nie ma już żadnych wątpliwości, że jest to upominek przeznaczony dla najważniejszych klientów oraz partnerów biznesowych, na których chcemy zrobić doskonałe wrażenie.

Jak widzisz długopisy Parker wcale nie są zarezerwowane tylko dla majętnych firm. W swojej kampanii promocyjnej może je wykorzystać każda, również dopiero budowana marka. Decydując się na długopisy tego producenta masz pewność, że zrobisz na klientach bardzo pozytywne wrażenie, szybko zdobywając ich zaufanie.

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl