Długopisy reklamowe: 7 bardzo łatwych sposobów na ich wykorzystanie w strategii promocyjnej marki

0
Długopisy reklamowe: 7 bardzo łatwych sposobów na ich wykorzystanie w strategii promocyjnej marki

W prowadzeniu biznesu doszedłeś do momentu, w którym musisz podjąć kluczową decyzję: albo dalej inwestujesz w rozpoznawalność marki, albo cieszysz się status quo, licząc jednocześnie, że najbliższy kryzys nie rozłoży firmy na łopatki. Z oczywistych względów radzimy Ci wybór tej pierwszej opcji, zwłaszcza że inwestycja w markę wcale nie musi się wiązać z bardzo wysokimi kosztami. Wystarczy wykazać się odrobiną sprytu i oprzeć strategię marketingową na sprawdzonych, skutecznych rozwiązaniach. Jednym z nich są długopisy reklamowe. Sprawdź 7 sposobów na ich wykorzystanie w promocji Twojej marki.

Targi branżowe

Od dłuższego czasu obserwujemy, że przedsiębiorstwa szukają coraz kreatywniejszych gadżetów reklamowych, które pozwolą im wyróżnić się na tle konkurencji właśnie podczas imprez targowych. To oczywiście bardzo rozsądne podejście do sprawy, jednak w sytuacji, gdy nie masz budżetu lub po prostu czasu na zamówienie takich upominków, zawsze warto postawić na klasyk gatunku, czyli długopisy reklamowe. Każda osoba, która odwiedzi stoisko Twojej firmy, z pewnością chętnie przyjmie długopis, co będzie pierwszym krokiem w stronę zwiększenia jej zaufania do marki.

Firmowa poczekalnia

Długopisy reklamowe są tanim gadżetem, dlatego nie ograniczaj się w ustalaniu wielkości zamówienia. Efektowne, dobrze wykonane długopisy mogą być wizytówką Twojego biznesu, a więc warto „rzucić” je na pierwszą linię kontaktu z klientami. Jeśli przyjmujesz klientów w biurze, to zadbaj o to, aby w poczekalni każdy mógł wziąć sobie firmowy długopis. To miły akcent na sam początek współpracy.

Biurka pracowników

Wielu przedsiębiorców zapomina, że pracownicy są ambasadorami marki. Szczególnie dotyczy to handlowców i innych osób mających bezpośredni kontakt z klientem. Dlatego pracownicy również muszą być obdarowywani gadżetami reklamowymi firmy, bo w przyszłości mogą je przekazywać klientom czy swoim znajomym, promując tym samym wizerunek przedsiębiorstwa.

Korespondencja z klientami

Choć mnóstwo firm przeniosło już swoją komunikację z klientami do Internetu, to nadal bywają sytuacje, gdy po prostu trzeba wysłać fizyczną korespondencję – np. umowę czy świeżo wydrukowany folder reklamowy. Do koperty zawsze warto wrzucić też jakiś drobiazg, który wywoła pozytywną reakcję u klienta. W tej roli świetnie sprawdzają się właśnie długopisy reklamowe.

Konferencja branżowa

Udział w takich konferencjach jest bardzo ważnym elementem dbania o wizerunek przedsiębiorstwa i kreowania eksperckiej pozycji marki. Jest to również dobra okazja do tego, by pozyskać nowe kontakty, które w przyszłości mogą zaowocować zleceniami czy innymi propozycjami współpracy. Długopisy reklamowe są niezobowiązującym, praktycznym gadżetem, który można wręczyć każdemu rozmówcy i w ten sposób podkreślić, że ma do czynienia z poważną firmą.

Spotkanie twarzą w twarz

Jeśli osobiście spotykasz się z klientami lub robią to Twoi pracownicy, nie zapomnij o zrobieniu dobrego wrażenia nie tylko tym, co mówisz, ale także poprzez wizerunek marki. Klient o wiele dokładniej przemyśli złożoną mu propozycję, jeśli spotkanie zakończy się w bardzo profesjonalny sposób, czyli aktem wręczenia wizytówki oraz upominku reklamowego, chociażby efektownego długopisu.

Akcja zewnętrzna

W ciągu roku jest wiele okazji do tego, by – pisząc obrazowo – wyjść ze swoim biznesem na zewnątrz. Jest to szczególnie ważne w przypadku firm kierujących swoją ofertę do klienta lokalnego. Nieodłącznym elementem akcji specjalnej jest tzw. rozdawnictwo, czyli masowe wręczanie upominków napotkanym osobom czy potencjalnym klientom, którzy odwiedzą stoisko firmy. Powinny to być drobiazgi, które robią świetne wrażenie, ale jednocześnie nie obciążają przesadnie budżetu przedsiębiorstwa. Trudno o lepszą propozycję niż właśnie długopisy reklamowe.

Niezależnie od tego, jak duża jest Twoja firma, z pewnością będziesz w stanie wykorzystać przynajmniej jeden z wymienionych przez nas sposobów. Pamiętaj, że na skuteczną promocję marki składają się nawet z pozoru drobne działania.

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl