Ekologia to wciąż big idea marketingu. Co mają do tego gadżety reklamowe?

0
Ekologia to wciąż big idea marketingu. Co mają do tego gadżety reklamowe?

Jakiś czas temu Ministerstwo Środowiska zleciło sondaż, który miał dać odpowiedź na pytanie: czy Polacy są eko? Z badania płynie kilka bardzo ciekawych wniosków. Otóż aż 47% ankietowanych zadeklarowało, że wybiera rozwiązania ekologiczne nawet wtedy, gdy oznacza to dodatkowy koszt. Zaskakujące, prawda? W podejściu do ekologii wciąż daleko nam do narodów skandynawskich, ale nie zmienia to faktu, że rozwiązania pro-eko są przez nas popierane, a wręcz pożądane. Nikogo nie zaskoczy chyba, że ten fakt skrzętnie wykorzystują już promujące się marki. Doskonałym elementem takiej kampanii wizerunkowej są ekologiczne gadżety reklamowe.

Dlaczego Twoja firma powinna stawiać na eko-gadżety?

Powód jest jeden: chodzi o kwestie wizerunkowe. Zwróć uwagę, że praktycznie każda duża, globalna marka na świecie, w swoich kampaniach bezpośrednio lub pośrednio odwołuje się do tematu ekologii. Marki podkreślają, że minimalizują swój negatywny wpływ na środowisko, wspierają (również finansowo) działania pro-eko, ogłaszają rezygnację ze sztucznych materiałów czy zachęcają do korzystania z ekologicznych toreb na zakupy.

Uwierz, że żadna z tych marek nie robi tego z pobudek światopoglądowych. Chodzi wyłącznie o biznes i ocieplenie wizerunku. Wiemy, że brzmi to cynicznie, ale taki już jest marketing. Możesz osiągnąć podobny efekt inwestując w ekologiczne gadżety reklamowe, które na 100% przykują uwagę klientów i wpłyną na ich pozytywne postrzeganie Twojej marki.

Ekologiczne gadżety reklamowe: do wyboru, do koloru (i to dosłownie)

Temat ekologii stał się na tyle istotny dla całej branży marketingowej, że producenci gadżetów muszą stale proponować swoim klientom nowe, jeszcze ciekawsze rozwiązania odwołujące się do tego trendu. Dziś nikogo nie dziwi już pendrive w tekturowej obudowie czy powerbank z małym panelem słonecznym, ładowany darmową energią.

Jeśli nie jesteś do końca przekonany, czy przedstawiciele grupy docelowej Twojej marki „kupią” ekologiczną ideologię, proponujemy Ci metodę małych kroków. Postaw na bezpieczne rozwiązania, do jakich można zaliczyć chociażby długopisy papierowe. Niski koszt, efektowny wygląd, a do tego gwarancja, że każdy obdarowany klient bliżej przyjrzy się nietypowemu upominkowi.

Do kategorii ekologicznych gadżetów reklamowych zaliczymy również klasykę gatunku, czyli ołówki. Są one w całości wykonane z drewna, materiału w 100% biodegradowalnego, niezanieczyszczającego środowiska. Jeśli wydaje Ci się, że ołówek to trochę zbyt sztampowy prezent dla klienta, koniecznie sprawdź naszą efektowną, nowoczesną propozycję

Nie możemy oczywiście pominąć notesów reklamowych – super praktycznych, bardzo pożądanych przez konsumentów, a „przy okazji” także ekologicznych, niezaśmiecających środowiska naturalnego. Wybór jest zatem spory, zwłaszcza na początek. Inwestując w te tanie, ekologiczne gadżety reklamowe możesz się łatwo przekonać, czy dla Twoich klientów kwestie związane z ochroną środowiska rzeczywiście są ważne. Dodatkową, bardzo istotną korzyścią, będzie wyróżnienie się na tle konkurencji, która – jesteśmy tego pewni – nadal stawia wyłącznie na plastik.

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Promo5 ul. Baletowa 12, 02-862 Warszawa, woj. mazowieckie, tel: 22 4863234, email: info@promo5.pl
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl