Ekskluzywne długopisy i pióra reklamowe: krok w stronę marki premium

0
Ekskluzywne długopisy i pióra reklamowe: krok w stronę marki premium

W życiu każdego przedsiębiorcy przychodzi moment, gdy trzeba podjąć kluczową decyzję: w jakim kierunku rozwijać swój biznes? Stanie w miejscu jest równoznaczne z tym, że lada moment prześcignie Cię konkurencja i dotychczasowa praca pójdzie na marne. Bardzo ważne jest, aby wiedzieć, czy budujemy markę „dla każdego”, czy może klasy premium. W tym drugim przypadku stopniowo trzeba podejmować działania marketingowe, których efektem będzie przekonanie konsumentów, iż mają do czynienia z marką gwarantującą bardzo wysoką jakość. Można to osiągnąć realizując szczegółowo zaplanowaną strategię wizerunkową, której nieodłącznym elementem są ekskluzywne gadżety. Nasza propozycja to długopisy i pióra reklamowe. Sprawdź, jak wykorzystać je w kampanii kreowania wizerunki marki premium.

Ekskluzywne długopisy i pióra reklamowe, czyli właściwie jakie?

Słowo „ekskluzywne” może być oczywiście interpretowane na różne sposoby, jednak w przypadku tych gadżetów sprawa jest relatywnie prosta. Przede wszystkim zwracamy uwagę na materiał, z jakiego został wykonany korpus – powinien to być metal, który sam w sobie prezentuje się bardzo elegancko. Zwłaszcza, jeśli elementy identyfikacji wizualnej marki zostaną naniesione metodą grawerowania laserowego.

Najmniej problemów sprawiają pióra reklamowe, które z definicji należą do kategorii ekskluzywnych gadżetów. Nie ma na świecie firmy mogącej sobie pozwolić na masowe rozdawnictwo piór. Jest to zatem dość rzadko spotykany gadżet, wykorzystywany jedynie przy specjalnych okazjach i świetnie sprawdzający się w relacjach czysto biznesowych.

Rada

Koniecznie zapoznaj się z naszą ofertą piór reklamowych renomowanej marki Waterman.

Nieco bardziej problematyczne są natomiast długopisy. Nie każdy model z metalowym korpusem może bowiem uchodzić za ekskluzywny. Trzeba więc na to bardzo uważać zamawiając gadżety z myślą o ich wykorzystaniu w kampanii kreującej wizerunek marki premium.

Gdy klienci proszą nas o wskazanie długopisu, który sprawia doskonałe wrażenie i prezentuje się wyjątkowo elegancko, zawsze bez zastanowienia polecamy model Sonnet marki Parker. To taki „pewniak”, świetnie nadający się na prezent dla wyjątkowych klientów, na których pozyskaniu szczególnie zależy przedsiębiorcy.

To nie są gadżety dla każdego

Zamawiając ekskluzywne długopisy i pióra reklamowe trzeba sobie zdawać sprawę z bardzo istotnej kwestii. Mówimy tutaj o upominkach, które siłą rzeczy powinny być limitowane. Oznacza to, że nie należy ich rozdawać wszystkim klientom. Dlaczego? Ponieważ w ten sposób automatycznie obniża się prestiż prezentu, w efekcie czego nie wywołamy poczucia obcowania z marką premium u tych osób, na których uwadze najbardziej nam zależy. Działa tutaj prosta zasada: jeśli coś jest powszechne, to przestaje być ekskluzywne.

Dlatego sugerujemy, aby bardzo dokładnie zastanowić się, kto powinien zostać obdarowany ekskluzywnymi długopisami i piórami promującymi wizerunek marki. Zwykle są to kluczowi kontrahenci, przedstawiciele najważniejszych firm w branży, władze samorządowe i inne osoby, których przychylność może mieć istotny wpływ na rozwój biznesu.

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Promo5 ul. Baletowa 12, 02-862 Warszawa, woj. mazowieckie, tel: 22 4863234, email: info@promo5.pl
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl