
Gadżety reklamowe to bardzo duża grupa produktów, w której znajdziemy przedmioty zarówno tanie, jak i nieco droższe. Dzięki temu praktycznie każdy przedsiębiorca może bez większego problemu zaplanować kampanię z ich wykorzystaniem, nawet jeśli dysponuje mocno ograniczonym budżetem. Osobną kategorię stanowią tutaj luksusowe gadżety reklamowe. Są zamawiane znacznie rzadziej i w mniejszych ilościach, bo też nie wręcza się ich klientom na co dzień. Zapraszamy do naszego poradnika, w którym podpowiadamy, jak efektywnie wykorzystać luksusowe upominki na rzecz kampanii wizerunkowej marki.
Kiedy należy rozważyć zainwestowanie w upominki z wysokiej półki?
W przypadku luksusowych prezentów reklamowych trudno nawet mówić, że mamy do czynienia z gadżetami. Są to bowiem pełnoprawne produkty o wysokiej wartości, bez problemu sprawdzające się w codziennym użytkowaniu, mogące stanowić chociażby efektowny dodatek do stylizacji czy po prostu funkcjonalną rzecz do pracy.
Poniżej znajdziesz kilka przykładów luksusowych upominków reklamowych:
- Pióro – sprawdź naszą ofertę piór renomowanej marki Waterman;
- Metalowy długopis;
- Galanteria skórzana;
- Pendrive w metalowej obudowie;
- Elektronika typu high-end;
Wszystkie te produkty łączy jedno: mają wybitnie biznesowy charakter. Oznacza to, że najlepiej sprawdzają się w kampanii, której celem jest podtrzymanie lub nawiązanie ścisłych relacji handlowych z ważnym kontrahentem. Takich prezentów nie wręcza się byle komu. Zawsze stoi za nimi jakaś historia. Celem jest podbudowanie wizerunku marki, wprowadzenie jej na półkę premium i przekonanie adresata prezentu, że ma do czynienia z poważnym, godnym zaufania graczem.
Jeśli więc chcesz osiągnąć takie efekty, to nie ma lepszego sposobu, niż właśnie zainwestowanie w luksusowe gadżety reklamowe. Mają one to do siebie, że otwierają każde drzwi. Nikt nie przejdzie obojętnie obok tak wartościowego, eleganckiego prezentu. Dodatkową korzyścią z punktu widzenia budowania zasięgu i rozpoznawalności marki jest to, że mówimy tutaj o przedmiotach praktycznych, bardzo funkcjonalnych, nadających się do codziennego użytku. To z kolei gwarantuje, że obdarowany klient będzie mieć stały kontakt z marką.
Luksusowe gadżety reklamowe dla… pracowników
Może to brzmieć zaskakująco, ale faktycznie eleganckie, wartościowe upominki reklamowe spokojnie mogą pełnić funkcję efektownych prezentów dla pracowników. Właściciele firm bardzo często stają przed dylematem: jak uhonorować wieloletniego pracownika lub sprawić radość członkom zespołu, niekoniecznie sięgając głęboko do kieszeni? Luksusowe gadżety reklamowe stanowią doskonałą odpowiedź.
Skórzany portfel z wygrawerowanym logotypem marki, piękne pióro wieczne z sygnetem na klipsie – to tylko pierwsze z brzegu propozycje. Taki upominek jest nie tylko efektowny, funkcjonalny i świetnie pasuje do ważnych okazji. Przede wszystkim ma on wartość sentymentalną, co w czasach, w których firmom coraz trudniej jest zatrzymywać najlepszych pracowników na dłużej, stanowi potężny atut. Obdarowany pracownik mocniej utożsami się z przedsiębiorstwem, poczuje się doceniony, a to z pewnością będzie mieć niebagatelny wpływ na jego motywację do pracy.