Proste gadżety reklamowe wcale nie muszą być nudne!

0
Proste gadżety reklamowe wcale nie muszą być nudne!

Gadżety reklamowe pełnią funkcję nośników elementów identyfikujących konkretny biznes, np. logotypu i sloganu marki. Aby jednak obdarowany klient w ogóle zechciał rzucić okiem na te elementy, musi zainteresować się samym upominkiem. Tutaj nie ma żadnej wielkiej filozofii: osiągnięcie tego efektu jest możliwe wyłącznie wtedy, gdy gadżety reklamowe czymś się wyróżniają i nie są sztampowe. Da się to zrobić nawet sięgając po te najprostsze gadżety, jak długopisy reklamowe, notesy, pendrive czy powerbanki. Kilka inspiracji znajdziesz w naszym poradniku.

Ekologiczne notesy reklamowe

Notesy reklamowe kojarzą się nam przede wszystkim z oprawką z tzw. ekoskóry czy innego materiału. Tymczasem furorę w świecie gadżetów reklamowych robią właśnie ich wersje ekologiczne. Zostały one wykonane z w 100% biodegradowalnych materiałów, co natychmiast wyróżnia taki gadżet.

Ciężko sobie wyobrazić, aby obdarowana osoba nie zwróciła uwagi na dość nietypowy design gadżetu i – po bliższym zapoznaniu się z produktem – nie doceniła tego, że promowana marka jest uwrażliwiona na potrzeby środowiska naturalnego.

Rada

Świetnym dodatkiem do ekologicznego notesu reklamowego będzie drewniany ołówek, który przecież także jest wykonany z materiału przyjaznego naszej planecie.

Długopisy reklamowe, których nie sposób nie zauważyć

W przypadku długopisów reklamowych mamy ogromne pole do popisu w zakresie wyróżnienia gadżetów na tle upominków rozdawanych przez konkurencyjne firmy. Wystarczy przecież postawić na oryginalny projekt nadruku czy zainwestować w metalowe, prestiżowe długopisy, aby osiągnąć efekt przykucia uwagi klientów.

Bardzo ciekawym i skutecznym rozwiązaniem jest jednak także zwiększenie funkcjonalności długopisów. Przykładem mogą być długopisy reklamowe do tabletów, wyposażone w specjalną końcówkę do obsługiwania ekranów dotykowych.

Pendrive reklamowe, które wyglądają jak…

Karta kredytowa! Zgadzamy się z tym, że pendrive reklamowe nie robią już na klientach takiego wrażenia, jak jeszcze dekadę temu. Nadal jednak są to bardzo funkcjonalne gadżety, które powinny być elementem kampanii marketingu bezpośredniego każdej marki. Wystarczy tylko zadbać o to, aby klienci byli zaskoczeni otrzymując coś, czego absolutnie się nie spodziewali.

Pendrive reklamowy w kształcie karty kredytowej nie tylko wygląda bardzo efektownie, ale jest też praktyczny – można go przecież nosić w portfelu. Ponadto oferuje sporą powierzchnię do zadrukowania, co pozwala „poszaleć” na etapie projektowania grafiki z elementami identyfikacji wizualnej marki.

Powerbank, który mieści się wszędzie

I to dosłownie. Do niedawna z powerbankami było tak, że wiele osób nie chciało ich nosić ze sobą z uwagi na spory rozmiar. Te czasy bezpowrotnie minęły. Obecnie przenośne magazyny energii są na tyle małe, że śmiało można je zmieścić np. w kieszeni marynarki czy torebce kopertowej.

vAby dodatkowo wyróżnić swój gadżet i dać klientom mocny powód, aby zaczęli z niego korzystać na co dzień, warto postawić na oryginalny kształt i maksymalną funkcjonalność. Obie te cechy posiada powerbank z karabińczykiem, który można po prostu przypiąć do spodni czy smyczy i mieć go zawsze pod ręką. Nie jest nudno, ale za to jest bardzo praktycznie!

Jak widzisz nawet te najprostsze gadżety reklamowe mogą być bardzo efektowne, nietuzinkowe pod względem stylistyki, a tym samym pożądane przez klientów. Wystarczy odrobina inwencji i odwagi, by w ramach niewielkiej inwestycji zyskać bardzo skuteczne nośniki reklamy.

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Promo5 ul. Baletowa 12, 02-862 Warszawa, woj. mazowieckie, tel: 22 4863234, email: info@promo5.pl
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl