Rola fizycznych gadżetów promocyjnych w cyfrowym świecie

0
Rola fizycznych gadżetów promocyjnych w cyfrowym świecie

Nawet w erze cyfrowej, materialne przedmioty są nadal kluczowe w kontekście reklamy promocyjnej i świadomości marki. Markowe produkty to prosta strategia, ale trzeba przyznać, iż bardzo sprawdzona, jeśli chodzi o reklamowanie swojej firmy.

Spójrzmy na statystyki: 75% osób, które otrzymują promocyjny produkt codziennie z niego korzysta. Naprawdę łatwo jest zrozumieć to, w jaki sposób gadżety promocyjne mogą pomóc w reklamie szeptanej. Otóż jeśli postawisz na naprawdę przydatne produkty promocyjne, takie długopisy czy powerbanki reklamowe – to tak naprawdę dajesz sobie pewność, iż będziesz komuś codziennie przypominał o swojej firmie. To dlatego dzisiaj będziemy zastanawiać się nad tym, dlaczego nawet we współczesnym cyfrowym świecie – gadżety promocyjne są nadal (a może nawet bardziej niż kiedyś) niezwykle ważne dla:

  • Twojej firmy
  • Twojej strategii reklam promocyjnych

Podstawowe rodzaje gadżetów promocyjnych

Przede wszystkim - nie pozwól, aby fraza „gadżety promocyjne” Cię zastraszyła. Nie ma potrzeby wymyślania upominków nie z tej ziemi, a wręcz przeciwnie - im prostszy i bardziej przydatny produkt, tym lepiej. Musi Ci przede wszystkim zależeć na tym, aby produkt był adekwatny do codziennego stylu życia klienta. Zresztą najlepiej sam zastanów się ile masz długopisów, które mają na sobie markę lub nazwę firmy? Długopisy reklamowe są łatwe w produkcji i niezwykle przydatne – dlatego właśnie idealnie nadają się do reklamy promocyjnej.

To samo, jeśli chodzi o torby na zakupy. Mając na uwadze środowisko, coraz więcej ludzie zaczyna rezygnować z plastikowych toreb na rzecz właśnie tych z tkaniny. W rezultacie firmy śledzą ten trend, znakując i dystrybuując bezpłatne torby swoim klientom, uzyskując z tego korzyści dla siebie, dla nich i dla środowiska. Co więcej, dzięki torbie Twoi potencjalni klienci będą nosić ze sobą Twoją reklamę, gdziekolwiek się znajdą!

Tech gadżety promocyjne

Szukając idealnego produktu promocyjnego dla swojej firmy nie zapominaj też, że żyjemy we współczesnym świecie w którym klienci coraz bardziej interesują się każdą nowinką. Największe brandy wiedzą o tym i dlatego nie boją się oferowania ciekawych i technicznych produktów promocyjnych, takich jak głośnik bluetooth czy pendrivy reklamowe. Najlepsze jest to, że ta tendencja może być z powodzeniem używana nawet przez te firmy, którzy nie są w branży technologicznej.

Teraz nadszedł czas, aby przedstawić Ci pewne fakty, aby udowodnić, jak skuteczna może być reklama firmy za pomocą gadżetów promocyjnych.

  • 89% konsumentów bardziej zapamiętuje markę, którą widzieli na promocyjnym produkcie
  • 48% konsumentów twierdzi, że lubi produkty promocyjne i żałuje, że nie są rozdawane częściej

Więc jak to się mówi: daj ludziom to, czego chcą! Reklamuj swoją firmę, rozdając jak najwięcej produktów promocyjnych. Co zaskakujące, coś tak prostego, jak rozdawanie darmowego produktu promocyjnego, może być wystarczające, aby zmienić spojrzenie klienta na twoją firmę, a nawet zmienić nawyk kupowania. Spróbuj!

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl