Smycze reklamowe: klasyczny gadżet, który wciąż działa!

0
Smycze reklamowe: klasyczny gadżet, który wciąż działa!

Nie brakuje przedsiębiorców, którym wydaje się, że aby zrobić świetne wrażenie na klientach muszą im podarować coś spektakularnego. Tymczasem badania konsumenckie jednoznacznie pokazują, że lubimy dostawać od firm nawet drobne gadżety, zwłaszcza takie, które mogą się nam przydać na co dzień. Ten opis jak ulał pasuje do smyczy reklamowych, od wielu lat zaliczanych do kategorii najpopularniejszych gadżetów wizerunkowo-promocyjnych. Możesz, a nawet powinieneś wykorzystać je także w Twojej firmie.

Idealna odpowiedź na potrzeby klientów

Kiedy ktoś nas pyta, jaki jest najskuteczniejszy gadżet reklamowy, zawsze odpowiadamy tak samo: ten, który ma zastosowanie praktyczne. Efektowne, ale niefunkcjonalne przedmioty szybko idą w odstawkę, przez co stają się dla firm wyłącznie kosztem, a nie inwestycją. Z użytecznymi gadżetami jest zupełnie inaczej.

Jeśli coś pomaga nam w wykonywaniu codziennych czynności, nawet zupełnie prozaicznych, to o wiele chętniej z tego korzystamy. A im częściej klient ma kontakt z gadżetem, tym większa szansa, że w końcu zakoduje sobie nazwę marki. Z pewnością będzie to miało wpływ na jego przyszłe decyzje zakupowe.

W ten sposób rozwikłaliśmy tajemnicę kariery, jaką w świecie gadżetów zrobiły smycze reklamowe. Są one niezwykle funkcjonalne, ponieważ można je wykorzystywać chociażby do:

  • Wygodnego noszenia telefonu komórkowego (ważne zwłaszcza dla tych, którym zdarzyło się już zmiażdżyć ekran nosząc smartfona w kieszeni spodni);
  • Przypinania różnego rodzaju identyfikatorów, kluczy etc.;
  • Łatwego zlokalizowania drobnego przedmiotu – panie na pewno wiedzą, jak to jest mozolnie szukać małego pendrive’a w przepastnej torebce;

Rozdając swoim klientom lub potencjalnym klientom smycze reklamowe, odpowiadasz więc na ich podstawowe potrzeby, co zawsze jest mile widziane. Nie zapominajmy również o innym istotnym walorze tych gadżetów: estetyce.

Niebagatelne korzyści wizerunkowe

Smycz reklamowa może być efektownym dodatkiem do luźnej stylizacji, np. podczas festiwalu muzycznego, imprezy ze znajomymi czy zwykłego spaceru po mieście. Obdarowany klient nosząc Twoją firmową smycz, świadomie lub nie staje się ambasadorem marki, promując ją wszędzie tam, gdzie się pojawi.

Na tle wielu innych gadżetów reklamowych, smycz wyróżnia się tym, że praktycznie gwarantuje doskonałą widoczność elementów identyfikujących markę – logo, kolorystyki, nazwy czy sloganu. Smycz z reguły nosi się na wierzchu, a nie chowa pod ubraniem. Dzięki temu marka może być promowana w szerokim gronie ludzi, wśród których – co jest bardzo prawdopodobne – mogą się znaleźć także przedstawiciele grupy docelowej brandu.

Oczywiście skuteczność smyczy reklamowej w głównej mierze zależy od jakości wykonania oraz kreatywności projektu graficznego. Nikt nie będzie chciał nosić czegoś, co dosłownie rozpada się w rękach lub jest niechlujnie wykończone. Dlatego pomimo faktu, że smycze reklamowe należą do tanich gadżetów, nie należy na nich przesadnie oszczędzać.

Jakie smycze reklamowe wybrać?

Do wyboru masz kilka rozwiązań. Bardzo popularne są przede wszystkim smycze dwustronne, które umożliwiają naniesienie grafiki po obu stronach paska. Aby dodatkowo zwiększyć atrakcyjność gadżetu, sugerujemy zainwestowanie w smycz dwustronną z przedłużką – dzięki temu będą z niej mogły korzystać zarówno dzieci, jak i osoby dorosłe.

Oczywiście w sytuacji, gdy głównym kryterium wyboru jest cena, skup się na smyczy jednostronnej lub jednostronnej z przedłużką. To także może być bardzo efektowny gadżet reklamowy, który nie zrujnuje nawet skromnego budżetu marketingowego.

Pamiętaj, że niezależnie od tego, na jaki rodzaj smyczy reklamowej ostatecznie się zdecydujesz, w pierwszej kolejności musisz zadbać o świetny projekt graficzny oraz bardzo wysoką jakość wykonania. W obu tych kwestiach możesz liczyć na promo5.pl.

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl